Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Discutie intre mine si o studenta

with 7 comments

Ea: Hei, tu, esti cu bicicleta destul de tarziu…

Eu: Da, sunt.

Ea: Stii unde este campusul de la Duke?

Eu: Da, mergi pe strada putin si ajungi la zidul campusului.

Ea: Ha, mersi. De unde esti?

Eu: De  prin zona.

Ea: Nu, adica din ce tara esti. Te intreb ca am observat un accent in felul in care vorbesti.

Eu: Nu stiu, de ce nu incerci sa ghicesti?

Ea: Pai… sa vedem. Europa de est?

Eu: Da, foarte bine! Ce tara?

Ea: Esti…. olandez?

Eu: Hahahaha… Nu sunteti studente la Duke, nu? (Ea si cu prietena ei, care rade pe sub mustata.)

Ea: Ba da, suntem studente la Duke!

Eu: Credeam ca studentii de la Duke sunt mai inteligenti de atat. Cum pula mea poa’ sa fie Olanda in Europa de est?

Ea: Ce vrei de la mine, nu stiu geografie. Sunt mai mult cu stiintele eu!

Eu: Cumva, n-o cred p-asta.

Si ea pleaca nervoasa. Prietena ei se uita la mine si rade. Pacat ca nu e la fel de frumoasa.

Written by Surge

August 27, 2010 la 21:23

Publicat în Lupu

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cred ca se intelege destul de clar de aici ca tu ESTI student la Duke

    depe

    August 27, 2010 at 21:30

  2. O, Doamne! Ce bine ar fi ca Olanda să fie în Europa de Est! Şi ce mult s-ar bucura românii că nu trebuie să mai străbată mii de km pentru un droguleţ 😀

    mazgalica

    August 27, 2010 at 21:42

  3. Eu am o vecină Iolanda, care, intr-adevăr, e in Europa de Est, in Titan.

    depe

    August 27, 2010 at 21:48

  4. sa nu fi fost la limbi pe undeva:))))))

    Olympia

    Septembrie 15, 2010 at 17:55

  5. Eu i-as fi propus pe loc meditatii la geografie ca de, poate ca fata n-avea nimic, ci numai sistemul e de vina…

    paulgsandu

    Noiembrie 7, 2010 at 00:10

  6. Si cum ai spus tu „cum pula mea” in engleza…?

    fleaifix

    Iulie 4, 2011 at 17:44

  7. […] View the original article here Posted in Life & Entertainment | Tagged Discutie, intre, studenta UpvoteShareUpvoteTweet […]


Lasă un răspuns

