Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Gheorghe Doja se întoarce definitiv. Acum, cu o firmă de prestări servicii

with one comment

M-am întors după foarte mult timp pe acest blog din mai multe motive. În primul rând, nu am somn. Nu mă înţelegeţi greşit! Asta nu înseamnă că între timp am dormit iar acum sunt treaz pentru prima oară. Mesajul meu e următorul: În calitate de conducător al unei răscoale ţărăneşti, sunt prea ocupat ca să scriu pe blog. Trebuie să apară la orizont – cum ar zice căpitanul Jean Luc Picard – o insomnie enervantă ca să îmi recuperez parola de wordpress. Care, apropo, e „muiebasescu”. Încercaţi! De fapt, nu e asta, dar e una dintre parolele pe care cunoscuţi de-ai voştri din sistemul bugetar sigur şi-au pus-o la mail sau la facebook.

Sunt dator cu câteva informaţii. Ce am făcut eu în tot timpul cât nu am fost prezent pe blog? Păi s-o luăm în ordine, că pe urmă iar ne încurcăm. În primul rând, am călătorit. Am călătorit mult, chiar foarte mult. Ca să înţelegeţi mai bine, dacă aş fi futut cât am călătorit, coaiele mele ar arăta acum ca două stafide. De fapt, ce tot zic eu aici?! Ar arăta ca trei stafide! Mai exact, ca stafidele alea pe care le găsiţi în ciocolata Milka cu alune şi stafide. Ok, nu e o comparaţie care să mă avantajeze. Unii ar putea înţelege de aici că mă cac pe mine, ceea ce nu e cazul. N-am mai făcut asta de mult timp, de aproape doi ani.

În tot timpul cât am călătorit, am învăţat două lucruri: Să organizez răscoale ţărăneşti şi să organizez răscoale ţărăneşti. Cum ar veni, am învăţat foarte temeinic să organizez răscoale ţărăneşti. V-a plăcut cum am zis-o? Procedeul ăsta retoric l-am învăţat dintr-un manual de organizat răscoale ţărăneşti. Pentru că ţăranilor trebuie să le vorbeşti ca la proşti, ca la corporatişti.

Mi-am dat seama că vreau să îmi deschid o afacere. Şi cum la altceva nu mă pricep, mi-am deschis o firmă de organizat răscoale ţărăneşti. Clienţii mă sună şi eu le organizez răscoala. Fac rost de oameni, de costume, amenajez tabăra, aduc trupe, nu-mi scapă niciun detaliu. Clienţii să-mi spună doar ce preferă, ce revendicări au.

Acuma, inevitabil, dai peste tot felul de nebuni. Unii, mai de modă veche, vor să vadă inclusiv ceaşaful pătat cu sânge. Şi credeţi-mă, e greu de procurat aşa ceva, mai ales când răscoala e îndreptată împotriva lui Băsescu. Se ştie că Băsescu, zombie fiind, nu are pic de sânge în el.

Ei bine, da, bănuielile voastre sunt adevărate. Împotriva Băsescu trebuie eu să organizez acum o răscoală. Este o mare provocare pentru mine, dar cred că voi reuşi. Haha, glumesc. Voiam doar să văd şi eu cum e să vorbeşti ca o pizdă udă de emoţie. Nu, nu e o mare provocare. Şi deşi nu e o mare provocare, tot n-o să reuşesc pentru că – hei! – sunt Gheorghe Doja, iar Gheorghe Doja o sfârşeşte rău, torturat de suveran sau, în cel mai bun caz, de remuşcări. Şi de hemoroizi.

Mâine o să vă povestesc cum am intrat în afaceri. Poate vă dau idei.

P. S. Mai e un motiv pentru care am revenit pe blog. În timp ce îmi petreceam o frumoasă vacanţă la mine la ţară, în secolul 16, de unde sunt eu, un fan mi-a transmis următorul mesaj: „Dude, nu mai trăi în trecut! Trăieşte în prezent! Dacă trăieşti în trecut, nu rezolvi nimic, pentru că în trecut femeile nu prea se spălau şi le cădeau dinţii una-două!”

Written by depe

August 24, 2010 la 23:53

Publicat în aberatii, Gheorghe Doja

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. :))

    politia blogurilor

    August 26, 2010 at 18:52


Lasă un răspuns

