Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Eu, înainte de multe ore de nesomn

leave a comment »

Nu am mai scris de mult pe blog, iar fanii au intrat în panică. Deja am început să primim mesaje disperate de la cei 2 cititori care au ajuns ieri întâmplător, pentru prima şi ultima oară, pe blogul nostru, căutând pe google profa zalau sex.

Nu o să încep abrupt, cu un post lung. O să mă limitez la a da un citat hilar. Fără niciun comentariu.

De ce mai intri pe messenger dacă pui ceva de genul “DND, dau ignore!”. Eu când îi văd pe ăştia le dau BUZZ şi încep să râd ca dobitocul în aşteptarea unei reacţii violente.

De aici.

Written by depe

Mai 10, 2009 la 17:24

Publicat în internet

Lasă un răspuns

