Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Mi-am luat o bucata in ochi

with 3 comments

Deci jucam basket vineri cu baietii, da? Si nus’ cum stateam eu pe-acolo linisit, facand anumite comentarii despre mama cuiva, ca mi-am luat un pumn in fatau. Chiar nu inteleg de ce. Imediat ce am simtit cum imi explodeaza ochiul, m-am intins linistit la pamanat si am inceput sa fac o balta de sange sub nas. Bine, de fapt mint. Jucam eu basket linistit acolo, cand, de-odata, a iesit un urs din boscheti si ne-a atacat. In timp ce imi foloseam penisul ca sa il strangulez, ursul mi-a dat o laba peste fata cu ultimele puteri. (De fapt, mint din nou. Am fost lovit accidental.)

In orice caz, mai interesant a fost ca incepusem sa nu mai vad bine cu un ochi, asa ca a trebuit sa merg usor usor, intr-un pas agale de gangster, la urgente.  Rezumat: n-am orbit!

Citeam acum pe wikipedia despre problema pe care o am, si se pare ca o contraindicatie e „strenuous bowel movement”, care pe romaneste inseamna ca nu tre sa ma screm prea tare cand ma cac ca sa nu-mi explodeze ochiul.

Written by Surge

Aprilie 18, 2009 la 20:56

Publicat în Lupu

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. off…nu prea stii sa minti. :))
    Cu ce babac te-ai batut?

    fbogdan1988

    Aprilie 20, 2009 at 10:40

  2. Cit ai facut astazi? Tu cit timp iti petreci zilnic la All Inclusive? Pastile de digestie pentru o natie de cacanari…

    Alecs.

    Aprilie 21, 2009 at 10:18

  3. […] comenteze aceste informaţii, Chuck Norris a reacţionat impulsiv. E adevărat, colegul meu, Lupu, a inventat o scuză legată de un accident la […]


Lasă un răspuns

