Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Eu+o grămadă de beri de-a lungul a două zile+o plombă căzută+trei algocalmine+prea puţine ore de somn

leave a comment »

Nu pot să scriu ceva liniar pentru că mă dor toate alea şi oricum detaliile nu se leagă într-o naraţiune coerentă. O să mă rezum la atât: Ieri mi-am închiriat o bicicletă. Pentru numai cinci ore. Dar a meritat. Avea de toate. Până şi o cursă de şoareci, chiar în spatele şeii. În metrou am văzut un pensionar care semăna cu Rawls. E bine că avem două biciclete. Dacă o fură cineva pe una, îl alergăm cu cealaltă. Da, şi pe urmă îl băgăm în portbagajul bicicletei, ca badigarzii lu’ Gigi. Într-o zi, prin curtea liceului, i-am auzit pe unii vorbind: E unu care vine la şcoală cu o geantă plină de CD-uri. Nu ştiu ce carte mai învaţă ăla. Pe treptele din faţa bibliotecii judeţene găseai mereu seara o gaşcă de indivizi dubioşi care îi fugăreau sistematic pe colegii mei care stăteau pe Unirii (pt Lupu: btw, iti amintesti ca s-au luat odată şi de noi?). Şi apropo de bullies, la grădiniţa cu program prelungit unde am fost coleg cu Lupu era o femeie de serviciu care ne bătea atunci când vedea că nu dormim. Doamna Dinu. Odată mi-a futut şi mie o mătură, când m-a surprins vorbind cu un coleg la ora la care era programat somnul de după amiază. Cel mai rău mă aşteptam să fie atunci când i-am dat un picior în faţă unui alt coleg şi i-am spart buza. Din fericire, am descoperit că nu o deranja atât de tare că ne batem între noi. Avea o problemă doar cu faptul că nu dormim. Ceea ce îmi aminteşte de episodul din South Park cu războinicii ninja.

Written by depe

Aprilie 5, 2009 la 15:20

Publicat în stand up philosophy

Lasă un răspuns

