Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Şocant

with 4 comments

Depe: ma gandeam o data sa scriu un post despre cat de des te caci tu, da am zis sa te intreb inainte
Lupu: cat de des ma cac eu?
Lupu: 😀
Depe: pai
Lupu: pai ma cac des?
Depe: da, te caci des
Lupu: 😀
Lupu: poti sa scrii
Depe: 1. la sfarsitul clasei a opta am facut noi o excursie spre manastirea ciolanu. te-ai dus de vreo zece ori in tufisuri sa te caci
Lupu: hahaha
Depe: 2. desi stai la cateva blocuri de mine, se intampla des, cand ma vizitezi, sa te duci la baie sa te caci
Depe: 3. am fost asta iarna intr-un un pub de langa sala sporturilor si am stat acolo vreo 45 de minute, dintre care 15 tu le-ai petrecut la baie, unde te-ai cacat

Lupu: hahaha
Lupu: pai vad ca deja ai un outline la post
Lupu: :))
Depe: pai cred ca o sa pun fix discutia asta

Written by depe

Martie 29, 2009 la 21:22

Publicat în stand up philosophy

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. imi aduci aminte de bancu ala care se termina:…vezi, Marie, asa se kk un barbat sanatos :))

    ms

    Martie 30, 2009 at 10:55

  2. La mine cacatul e o afacere rapida. O data pe zi in maxim 1-2 min. Nimic freudian in asta :)) Am prieteni care transforma acest episod intr-o chestie de placere, confort, informare (ziare/carti), 20 de minute pe zi, probabil de mai multe ori. Inca o data, cu toate ca se aseamana cu performanta temporala a episodului sexual, nu este.

    O imagine care-mi vine in minte cu aceasta placere care o faci din scena cacatului este comic book-ul din mana lui Travolta in Pulp Fiction, care i-a adus si moartea. Isn’t that ironic. :))

    tilla tequila

    Martie 30, 2009 at 11:06

  3. Bai aici e o afacere serioasa… Bine planificat, ritualul iti poate oferi timpul necesar sa: citesti chip-ul pe luna asta, speli pe dinti, faci un banner (daca ai laptop) … sunt multe chestii. Tocmai din motivul asta imi planific cacarile – macar o mica gustare sa iau cu mine pe buda. Vorba aia „cacand mancand nesaturand”

    Cody

    Martie 30, 2009 at 11:12

  4. iar eu.. cu supozitor, se stie!

    diana

    August 9, 2010 at 23:05


Lasă un răspuns

