Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Gheorhe Doja nu are somn, dar până la urmă (spoiler alert) i se face şi merge la culcare

with 2 comments

Noaptea s-a lasat peste tabara de tarani
Au adormit toti iobagii care au peste patruj de ani
Luna straluceste pe cerul intunecat
desi e doar o iluzie de căcat
pentru că luna nu are lumina proprie
ea de la soare si-o aproprie
asa am invatat eu la geografie
desi nu am fost la scoala, dar fie
conduc o rascoala, ce pula mea,
e normal să mai mint şi eu câte ceva,

Greierii cântă în ritm de manele
Doi iobagi emo se uită la stele
alti oameni de-ai mei o freaca pe net
noaptea, timpul trece mult mai incet.
Sunt obosit, dar am insomnie
în plus, aş mânca o piftie,
frate, am ajuns să pun versuri în plus pentru rimă
e naşpa, deşi nu-i tocmai o crimă
As vrea acuma să pot adormi
dar pe zeul somnului nu-l pot momi
frate, ce metafore de căcat,
dar versul cu rimă m-a obligat
Stau singur in cortu-mi, cu geamul deschis
A inceput să ma ia somnul… ce-am zis?
Ma duc sa ma culc, să pun capul pe pernă
Dă-o-n pula mea de glorie eternă.

Written by depe

Martie 27, 2009 la 02:57

Publicat în Gheorghe Doja

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dojo, bine-ai revenit! 🙂

    adi

    Martie 27, 2009 at 10:44

  2. cred ca asteapta virginele alea

    depe

    Martie 27, 2009 at 10:55


Lasă un răspuns

