Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Ce se mai aude (de prin apartamentele vecine)

leave a comment »

Azi noaptea, când m-am dus prima oara la culcare, mi s-a părut ca aud gemete dintr-unul dintre apartamentele vecine. Cul, m-am gandit. O gagica care face sex. Am pus capul pe perna numai ca, din cauze care nu tineau de gemete, ci de cafeaua pe care o bausem de foame, la serviciu, cu vreo doua-trei ore în urma, nu reuseam să adorm. Am mai stat un timp cu ochii în tavan, ceea ce n-a fost o idee prea prea inspirata, pentru că mi-a trecut prin cap că s-ar putea sa nu fie o tipa care face sex, ci o babă care trage să moară. Chestie verosimilă, ţinând cont că stau într-un bloc plin de pensionari.

Vreo două ore mai târziu, când am încercat a doua oară să mă culc, deja se auzeau ţipete. Închisesem muzica, televizorul, laptopul şi pusesem capul pe pernă. Liniştea din cameră îmi permitea să aud ţipetele care veneau de dincolo de pereţi. La început, m-am enervat puţin. Din cauza ureletelor, nu puteam să adorm. Mai târziu, însă, după ce m-am mai obişnuit cu ele, mi-am dat seama că nu ţipetele mă deranjează, ci ideea că la un apartament vecin stă un nebun/o nebună care urlă la trei dimineaţa.

Written by depe

Martie 18, 2009 la 09:14

Publicat în ce-am mai facut

Lasă un răspuns

