Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Ce nu ne place la alţii. Topul clişeelor

with 2 comments

1. N-am nimic cu Obama, dar mă enervează entuziasmul tâmp al susţinătorilor lui

2. Nu-mi place emisiunea lui Badea, dar face glume bune

3. Nu sunt rasist, dar ţiganii ar trebui exterminaţi

4. N-am nimic cu ţiganii, dar să nu văd vreo cioară la mine în casă că fac urât

5. N-am nimic cu homosexualii, dar să nu se ţină de mână pe stradă, să nu se pupe în locuri publice şi, în general, să nu ştiu eu că sunt homosexuali

Written by depe

Martie 3, 2009 la 09:39

Publicat în aberatii

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. stiu ca si Napoleon a incercat sa faca un astfel de top, dar nu a apucat sa scrie decit atit: Nu am nimic cu femeile, dar si mama si sora-mea sint curve. sau, ma rog, cam asa ceva, poate nu-l citez eu exact …

    mihai radu

    Martie 3, 2009 at 15:52

    • Da. era ceva de genul: toate femeile sunt curve, în afară de mama şi sor’mea; dar şi ele sunt femei..

      coanamare

      Iunie 19, 2009 at 21:45


Lasă un răspuns

