Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Chestii cu liniuţă

leave a comment »

– Azi, in 311, o femeie intre doua vârste (eu ma aflam în faţa ei, dacă puteţi vizualiza scena), n-a putut să coboare din autobuz din cauza mea. Mă rog, a coborât până la urmă, dar să zicem că i-ar fi fost mai uşor dacă nu eram eu acolo. După ce a pus piciorul pe caldarâm (cred că e prima oară câd folosesc cuvântul ăsta), a întors privirea către mine. Nu s-a uitat totuşi urât. Era doar curioasă. Avea aerul că vrea să-l vadă pe cel care a împiedicat-o să coboare. (Se mai simte nevoia de încă o paranteză, ca să fie trei.) Eu, bineînţeles, mi-am văzut de drum, adică am stat pe loc.

– Boc l-a schimbat pe Liviu Mihaiu din funcţia de guvernator al Deltei. Totuşi, şi-a păstrat şi funcţia de prim-ministru.

– Gluma de mai sus s-ar putea sa vi se pare prea subtilă. Dacă da, nu vă fie jenă să întrebaţi, că răspund.

– Vreau să transmit felicitări personalului de la City Grill. Am fost acum câteva seri cu o prietenă acolo să mâncăm şi am fost serviţi surprinzător de repede.

Dăţile trecute aşteptaserăm ore intregi, aproape ni se părea că auzim puiul care urma să ne fie servit zbătându-se cu gâtul abia tăiat de cuţitul măcelarului. După ce am dat comanda de cartofi prăjiţi, probabil că bucătarul s-a dus să planteze tuberculii în pământ. Adică, înţelegeţi sper, ca să nu mai fie nevoie să fac eu comparaţii vag comice. Oricum, pe amicul Lupu l-a enervat, astă iarnă, atât de mult aşteptarea încât a întrebat-o, la bucătărie, pe bătrânica care făcea de mâncare: Bunicuto, de ce intervalul de timp in care e gata mancarea e asa mare? La care ea a zis: Ca sa te enervez pe tine mai bine! Mu-haaa-haaa!

Acum, în schimb, ştiam la ce să ne aşteptăm. Aşa că ne-am dus gata sătui, gândindu-ne că, discutând, o să ni se facă nouă foame. Doar că, surpriză! Am primit mâncarea atât de repede încât m-am gândit că tocmai fusese refuzată de cineva.

– Faza cu bunicuta din intamplarea de mai sus e inventata. De fapt, dupa ore de asteptare, Lupu s-a dus la chelnerita si a intrebat-o daca e gata mancarea. Chelnerita s-a dus sa vada si, dupa doua minute, a venit cu haleala. Si surpriza: era rece!

Written by depe

Februarie 12, 2009 la 22:51

Publicat în personale, politica

Lasă un răspuns

