Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Femei şi hipermarketuri

leave a comment »

auchan1Nu ştiu cum se face, dar din 2003, de când m-am mutat în Bucureşti, am stat aproape numai lângă hipermarketuri. Mai întâi în Grozăveşti, lângă Carrefour, iar acum, la marginea Câmpiei Române în Titan, lângă Auchan. Apropierea asta de templele consumismului mi-a dat oferit o perspectivă privilegiată asupra societăţii capitaliste în care trăim.

Dar nu despre asta vreau să vorbesc. Scriu prezentul post pentru că, de-a lungul a mai bine de patru ani, cât am locuit lângă hipermarketuri, făcându-le vânzare chiar şi când aveam nevoie doar de o cola la jumate, am observat un detaliu frustrant. Îmi vine greu să vorbesc despre asta, dar se pare că a sosit momentul.

Ei bine, ce m-a frapat pe mine în anii ăstia e că toate casierele, dar absolut toate, fără nicio excepţie, sunt urâte. Nu am văzut nici măcar o casieră în Carrefour sau Auchan care să fie măcar vag atrăgătoare. Omogenitatea lor estetică sfidează toate calculele probabilistice. Managerii de resurse umane ai hipermarketurilor ar trebui băgaţi la închisoare pe motiv că au încălcat legea numerelor mari. Nu mi-e clar ce hazard nefericit a făcut ca nici măcar o reprezentantă a sexului frumos să ajungă pe scaunul de pe care se încaseaza banii pentru marfa cumparată din hipermarketuri.

Dacă aş lucra în domeniul resurselor umane pentru Carrefour sau Auchan aş trece, în anunţul de angajare, drept condiţie de bază, ca candidata să fie bună. Înainte de atenţia pentru detalii şi alte aberaţii necesare pentru orice post, aş preciza că eventualele candidate trebuie să fie BUNE. Şi când, în sfârşit, aş angaja prima casieră atrăgătoare sexual, aş lua legătura cu PR-ul şi aş cere o reinaugurare, cu mare fast, a magazinului. Iar dacă stâlpii de susţinere nu vor începe să se clatine, iar cupola chiciosă a cladirii tip hală nu se va prăbuşi, va începe o nouă era, cu încasări fără precedent, pentru hipermarketul respectiv.

Written by depe

Decembrie 28, 2008 la 13:18

Publicat în observatie

Lasă un răspuns

