Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Cum arată nişte filosofi?

with one comment

Pentru că tot mi-am pus în cap să încep în seara asta lucrul la disertaţie, o să inaugurez întregul proces pe blog. Nu prin cine ştie ce plan sau rezumat al lucrării. Ar fi cam plictisitor. Plus că nu-mi place să scriu aceleaşi chestii de două ori, iar varianta copy-paste-ului de pe blog pentru a relua exprimările respective în disertaţie e cam penală. În schimb, o să trec aici bibliografia, sub forma unui album cu pozele autorilor din care trebuie să citesc.

Richard Rorty
richardrorty

Immanuel Kant
kant

John Rawls
rawls

Jurgen Habermas
20041225elpbabens_2

Ludwig Wittgenstein
wittgenstein1

Michael Oakeshott
michale-oakeshott

Written by depe

Decembrie 27, 2008 la 00:42

Publicat în ce-am mai facut

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iti tin pumnii tare tare de tot 🙂 tine-mi-i si tu mie, ca vine sesiuneaaaaaaaa si am o tona de chestii de facut

    Raluca Hippie

    Decembrie 27, 2008 at 10:31


Lasă un răspuns

