Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Ce am visat noaptea trecută

leave a comment »

Eram într-un oraş de la malul mării şi mergeam pe o alee foarte îngustă, printre două şiruri de clădiri vechi, cu un singur etaj. Nu aveam un motiv precis pentru care înaintam, numai ca, la un moment dat, am auzit un cântec venind din celalalt capat al aleii, cel spre care ma îndreptam. Atunci am grăbit pasul, pentru că îmi plăcea melodia. Voiam să-i disting versurile, ca pe urmă să le caut pe google şi să găsesc titlul melodiei şi numele formaţiei care o cântă. Aleea se termina brusc, pe o faleza, deasupra unor stânci. În capătul ei se găsea un parapet şubred de lemn, care te împiedica să cazi dacă te apropiai prea mult de margine. Ca să disting mai bine cântecul, m-am aplecat asupra parapetului, care a dat semne că stă să se rupă. M-am tras brusc înapoi şi, când m-am uitat în spate, am văzut o fată care-mi părea vag cunoscută. Mi-a spus cum se numeşte melodia. O ascultam pe vremuri, când eram în liceu, a mai zis ea.

Pe urmă, am mai visat nişte chestii, fără nicio legătură cu ce am povestit mai sus în afară de faptul că am rămas, sau cel puţin am avut impresia că am rămas, pe tot parcursul somnului, cu melodia aia în cap. Cum era de aşteptat, acum nu mi-o mai amintesc.

Later edit: Locul pe care l-am visat noaptea trecută pare a fi acelaşi cu cel din visul ăsta.

Written by depe

Noiembrie 29, 2008 la 06:23

Publicat în vise

Lasă un răspuns

