Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

mai treaz ca niciodata, am zis eu! + 8 beri

with one comment

ma doare un ochi ceva. ca ma uit chiorashh..  adica e ceva ciudat ca sunt beat. in orice caz, treaba asta o sa fie o aberatie. mare de tot. i-am zis unei prietene a unui amic, coleg de scoala, ca o perna se simte ca tzatza ei. adica ca un san. bine, i-am zis si ca nu mi-am permis sa pun mana pe ea, ca nu eram destul de beat. ca nu mi-am permis. ce magar sunt. sa revenim. bai baieti, de ce sunt majoritatea petrecerilor asa plictisitoaare? va zic eu: din cauza ca lumea nu stie sa se distresze, din cauza ca lumea e cretina. ar treb ui samerg la culburi speciale, macar acolo stiu care e treaba. fara disctutii pline de frectie si cu piele goala, chiar daca platesti. exact. deja mi se pare un efort supraomenesc  sa-mi tin gatul drept ca s scriu la poastul asta aiurit, deci cred cama bag in pat. eu zis ca beti o bere si voi si sa va culcati.

Written by Surge

Octombrie 19, 2008 la 05:10

Publicat în Lupu

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hac! Pa’erea mea!

    Raluca Hippie

    Octombrie 19, 2008 at 05:16


Lasă un răspuns

