Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Azi noapte…

with one comment

…m-am trezit din somn din cauza răcelii. Mi-am pus nişte Bixtonim în nas şi n-am mai reuşit să adorm la loc. Am deschis televizorul pe Realitatea. Elena Udrea croşeta în studio, la aceeaşi masă cu doctorul Andrei şi cu Corina Dragotescu. Când m-am ridicat din pat să verific dacă fereastra e închisă bine, m-am gândit că o să văd nişte clovni imenşi, alergându-se pe picioroange prin faţa blocului meu. N-o să mă mai uit prea curând la Suprarealitatea TV.

Written by depe

Septembrie 21, 2008 la 11:29

Publicat în ce-am mai facut

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu am ramas stupefiat cand l-am vazut in direct pe Turcescu cu un ghem de ata rosie si cu doua andrele, necunoscund ca precedentul a fost deja stabilit de doamna Udrea. Sigur, se dorea o replica plina de sarcasm la adresa doamnei Elena. Dar ce m-a frapat pe mine era ca Turcescu chiar stia sa croseteze. Tare pustiu! Mereu cu ochiurile in patru. Doua pe fata, doua pe dos…

    Bilă

    Septembrie 23, 2008 at 08:32


Lasă un răspuns

