Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

M-am plictisit

with 12 comments

M-am apucat iar de fumat. Sper să ţină doar până termin pachetul ăsta. M-am plictisit. M-aş uita toată ziua la filme. Am două Leffe în frigider şi n-am când să le beau. Mi-e lene să mai merg la muncă. Aş citi un roman escapist. Noaptea m-aş plimba de unul singur pe străzile din centru. Vreau să mă trezesc la doişpe şi să nu fac nimic. Îmi bag pula. E prea mare înghesuiala din metrou. Transpiră tot felul de oameni pe tine. Azi am alergat după 311 de două ori. Cum ar veni, am alergat după 622, dacă nu greşesc. În ultima săptămâna, nu ştiu cum se face că am visat mai toate tipele pe care le-am cunoscut vreodată. Pe rând, că sunt mai de modă veche. Mi se întâmplă din ce în ce mai des să am momente de paralizie în timpul somnului. Deja nu-mi mai fac griji. Doar că mi se pare aiurea să aştept. Frate, ma mai sufoc mult fără să pot să-mi mişc vreun muşchi, că am şi eu treaba? Trebuie să ajung la munca. Nu pot să zic: Ştiţi, eu am pus ceasul să sune, dar am paralizat în timpul somnului. Timpul trece altfel la 24 de ani. Toate marile acumulări au trecut, toate marile întrebări despre sensul vieţii au fost puse, şi acum nu-mi rămâne decât să mă descurc cu răspunsurile pe care am apucat să le adun. Maturitatea e o vârstă plată.

Written by depe

Septembrie 10, 2008 la 18:07

Publicat în ce-am mai facut, personale

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Foarte fcorect ceea ce scrii tu aici

    Marius77

    Septembrie 10, 2008 at 21:18

  2. da. 😀 daca nu esti multumit de viata, schimba ceva. bine, stiu ca raspunsul meu depinde de dispozitie, dar altul nu poate sa fie.

    Lupu

    Septembrie 10, 2008 at 23:01

  3. da, schimbă-ți jobul! 🙂

    dia

    Septembrie 11, 2008 at 06:22

  4. si eu am exact aceeasi problema ca tine in timpul somnului si nu mai stiu unde sa gasesc un raspuns.am 28 de ani, pana acum am fost pasiva ca si tine dar am inceput sa ma sufoc si deja mi-e frica.am facut o tomografie…nimic. am facut o electroencefalograma doar ca sa excludem epilepsia.nu stiu ce ar putea fi…o doctorita are parerea ca ar fi atac de panica…ciudat….dar …nu stiu.tre sa merg la neurolog sa ii arat investigatiile sa vedem ce zice.am vbit si cu un psihiatru…ma duc oriunde numai sa stiu ce am ca sa stiu ce am de facut.

    dana

    Septembrie 25, 2008 at 23:16

  5. in caz ca sti ceva despre asta te rog mult sa imi scri si mie pe e-mail(oriente20032003) sau aici pe forum.ai face un lucru mare pt mine, nu mai stiu unde sa gasesc un raspuns.

    dana

    Septembrie 25, 2008 at 23:19

  6. da baa carnatilor
    gasitiva un hoby , ca va place..?
    nu te uita la bani pe care ai cheltuii pt ca lucrul pe care lai gasit te va face fericit..
    zbatete pana al gasesti, zbatete pana al infaptuestii .iar la sfarsin in viata conteaza doar drumul infaptuiri acelui lucru care te face fericit ca esti excentricul din toata turma
    plm va urez curaj si multa pasiune in cea ce va face fericitii..

    qteer

    Octombrie 23, 2009 at 11:44

  7. da

    ggg

    Ianuarie 6, 2010 at 00:12

  8. 121212121

    1

    Ianuarie 20, 2010 at 18:46

  9. esti un „dobitoc” inutil societatii plurilateral dezvoltate,,to kill yourself its sometimes a shortcut to heaven….no offense

    pocoloco

    Noiembrie 20, 2010 at 01:21

  10. ciudat, mă-ta era de altă părere.

    depe

    Noiembrie 25, 2010 at 22:00

  11. dadada asa e

    andrei

    Ianuarie 3, 2011 at 18:12

    • nu e frumos sa jignesti pe un forum e de cct 😉 iar tie pot sa iti zic urmatoarele incearca sa asculti muzica mai tot timpul nu lasa tigarile inceraca sa petreci timp nu cu mai multi prieteni doar asa cu cate unu barfeste integreza-te intr-un anturaj placut ai grija ce scoti pe gura poate asa apare si vreo fata noua in viata ta asculta mark morgan si parazitii e tare ..si iati alt telefon incepe sa te joci cs incepe sa compui esi prin parc …pa mn unu ma ajuta treburile astea..si ma simt ok am cativa prieteni adevarati restu ii pot numi amici un anturaj construit bine o prietena dragutza care ma iubeste si cu sc mere bn si nici nu ma obosesc prea mult..incearca sa te bucuri de viata si nu uita ca o problema nu vine niciodata singura..atat am avut de zis bafta!

      fara nume ;)

      Iulie 30, 2011 at 13:07


Lasă un răspuns

