Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Un vis cu Pipera

with 4 comments

Noaptea trecuta am visat ca Pipera este, de fapt, un orasel medieval, cu strazi inguste, pavate cu piatra cubica, si cu alei in panta, care serpuiesc printre case cu un singur etaj. Foarte putini ajung pe strazile vechiului oras Pipera, pentru ca mai toti oamenii care lucreaza acolo intra in cladirile noi, construite la bulevardul Dimitrie Pompeiu.

In visul de noaptea trecuta, faceam autostopul langa statia de metrou, numai ca soferul care a oprit sa ma ia, un individ slinos, intr-un maieu alb, de batut nevasta, care conducea o camioneta ca din desene animate, nu m-a lasat in dreptul cladirii in care lucrez. Dimpotriva, dupa ce a trecut de ea a accelerat, ajungand imediat pe strazile inguste ale vechiului oras.

Neavand de ales, am coborat acolo si, pentru ca oricum serviciul era departe, m-am asezat pe o faleza la malul marii si am inceput sa lenevesc.

Nu dupa mult timp, am ajuns cumva la serviciu unde, intr-o hala imensa, muncitori in salopete trageau de tevi ruginite sau ridicau cu scripeti motoare pline de ulei. Nu m-am asezat la birou, ci am mers pana in capatul halei, unde am intrat intr-un coridor care ducea catre alte hale identice.

Cand m-am plictisit de vizitat hale, m-am gandit ca ar fi bine sa gasesc o scuza si sa ma invoiesc in ziua aia. La un moment dat am inceput sa cant pur si simplu scuza, in fata sefilor si a colegilor mei, pe o melodie inventata pe loc de mine. Versurile curgeau foarte firesc, iar cuvintele imi veneau in minte exact cand aveam nevoie de ele. Mi se parea ca si George Constanza facuse asta, intr-un episod din Seinfeld. Scuza mea se baza pe ideea ca am nevoie sa plec de acolo ca sa ajung la serviciu.

Written by depe

August 26, 2008 la 20:31

Publicat în vise

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. „maieu de batut nevasta”, ce calc frumos! 😛

    dia

    Septembrie 2, 2008 at 09:00

  2. adevarul e ca calc frumos

    depe

    Septembrie 4, 2008 at 06:14

  3. el calcă frumos/ semantic și pe jos

    dia

    Septembrie 5, 2008 at 09:08

  4. […] Later edit: Locul pe care l-a visat noaptea trecută are a fi acelaşi cu asta. […]


Lasă un răspuns

