Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Doua cosmaruri ingrozitoare

with 2 comments

Am avut doua cosmaruri in noaptea asta:

1. Am visat ca am penisul prea mare. Pe bune, imi aduc aminte ca ma uitam in oglinda, si erectia era cat piciorul. Si in timpul asta ma tot gandeam: „Mi se pare mie sau e din ce in ce mai mare?! Nu stiam ca am picioare atat de subtiri. Tre’ sa merg mai des la sala.”

2. Eram la sediul unei banci, care fara nici un motiv era de marimea unui mall, cu tot cu scari rulante. Si, suparat fiind pe atitudinea unuia de la casa, ma indreptam spre biroul managerului. Angajatii ma priveau suspiciosi. Nu o sa va mai plictisesc cu detalii, dar treaba s-a transformat intr-o urmarire ca-n filme, prin bai si subsoluri ca niste labirinturi. O gramada de oameni au murit in jurul meu pentru ca, aparent, o parte din angajati nu voiau sa ajung sa depun o plangere, si o parte se luptau cu sistemul ticalosit din banca. In orice caz, totul s-a terminat cu mine intr-o baie, in pielea goala, minunandu-ma la cat de mare e penisul meu erect.

Written by Surge

Iulie 13, 2008 la 18:03

Publicat în aberatii, Lupu

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mah, tu ai vise erotice 😀

    Raluca Hippie

    Iulie 14, 2008 at 12:57

  2. nu era mare, era doar marimea normala. nu esti tu obisnuit…

    depe

    Ianuarie 1, 2010 at 17:01


Lasă un răspuns

