Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Cat de beat poti sa fi, si sa scri un post pe blog dease4menea

with 3 comments

Am mai incercat o data. sunt Beat mort. NU=mivine sa cred. Sunt distus . Sun asa de beat incat mise parea ca atuncin cand ma dadeam l auna ear m subtil. Dar defapt nu earam. Eram distrus. MI-a atraas atentia un coleg. Eam pe fata. E penal. Scriu acerst postt casa .,,, Depe ma intreaba daca femei ceva.Cum m-a gasit nu stiu. E clar ca n u. Dacas as avea femei acum as fute. desi sunt rupt de beat. In orice caz e vorba …. de …. nbu mai stiu. Ma rog. Am o intrebare serioasa. de ce sunt mult mai cool tipii cand sunt beti morti? Ma gandeam ca e pe fata ca e mult mai urosr sa vb cool cu o tipa aprox proasta. sau despre generalitati cand esti beat. De ce emult mai usor ? De ce day eneter mereu? nu conteaza.Sa revenim.

Va las sa cugetati.

Lupo. In culmea extazului.

Written by Surge

Mai 27, 2008 la 06:34

Publicat în Lupu

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. „Oamenii care munceste, seara se macheste”

    billiasin

    Mai 27, 2008 at 07:35

  2. Hai noroc si la mai mare

    Raluca Hippie

    Mai 28, 2008 at 18:22

  3. Bun. De ce ? Vreau sa exprim.
    E-acum. Deci deci. Deci bun. Eu. Sunt.
    Acum. Aici. Deghraba.
    Harmasar balan-roib nasdravan-apari aci degraba.
    Deci cum, asijderea. Balsam. Apdurc.
    As vrea sa spun dar cum, nu pot sa ma ecsprim
    (gasbant icstrim)
    Bun, deci decum, este deci visual,
    deci am ecslus acum biplenipotential. Ce fac?
    Este gandak sau honoratul de Balsam.
    Disjunpt. Trandupt. Sa nu o vamuim.
    Again gasband-icstrim.
    Bulbant si antipol-repercutanct.
    Bunmpt. Cum punpt. Punct. Punct. Pun-punct.
    Pun-pun. Sa pun. Cun-pun. Ce? Eu acum tu ce te vad e penibil? De ce bagi. Las-o. Lasou. Bun. Pa.
    Cum ar veni asa.
    Ba, m-am scurcircuitat.
    Ce’am fost in dimensiunea TRIFAZAT.
    Este barbat.

    Alecs.

    Iunie 2, 2008 at 16:53


Lasă un răspuns

