Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Ce-am visat acum doua nopti: semicosmar

with 2 comments

Era noapte si ma intorceam de la munca. Luasem un taxi si pana in Grozavesti. Soferul, un tigan cam dubios, nu a mers insa direct la destinatie, ci a facut un mic ocol pe centura, unde avea curve la produs. Multe curve. Atat de multe incat nu incapeau toate in Loganul pe care proxenetul il folosea pentru taximetrie. Pentru ca voia sa le ia si pe ele cu taxiul, soferul a transformat masina intr-o imensa sala pe roti, cu o cabina in mijloc, unde statea izolat la volan.

Cand am ajuns la destinatie, am coborat uitand ca ma aflu intr-un taxi si nu am mai platit. In aceeasi noapte, intr-un local din Regie, m-am intalnit cu una dintre prostituatele taximetristului, care mi-a spus ca seful ei angajase niste recuperatori sa ma caute pentru ca i-am dat teapa. „Ce bine ca am lasat impresia ca locuiesc in Grozavesti!”, m-am gandit eu in momentul ala, insa nu fara sa ma trezesc imediat dupa cu senzatia ca am avut un cosmar.

Era 6 fara ceva dimineata, cand am observat ca adormisem cu calculatorul deschis. Lupu era pe messenger, asa ca i-am povestit si lui visul.

Written by depe

Aprilie 17, 2008 la 07:47

Publicat în ce-am mai facut

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si Lupu ce-a zis? Că eu râd 😛

    Cristina

    Aprilie 17, 2008 at 15:03

  2. si eu am ras

    Lupu

    Aprilie 18, 2008 at 05:12


Lasă un răspuns

