Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Buturuga mica rastoarna cioara de pe gard

leave a comment »

Am fost ieri intr-un bar si am vazut o tipa cu 10 sani. Ma gandeam ca, vorba mamei lui Stefan cel Mare, „prost sa fi, noroc la Razboieni sa ai!” M-as fi bagat pe ea, ca se terminase vodka din sticla, dar mi-a explicat un amic ca are blana, si plin de el, cu doctoratul lui in zoologie, a propus o ipoteza alternativa: ca s-a intors in timp, si probabil viitorul e ca in „Planeta Maimutelor”. Am argumentat ca in traditia filozofica analitica nu exista o diferenta ontologica intre specii. Spre miezul noptii mi-am dat seama ca am gresit, si ar fi fost prea tarziu daca nu sarea el pe ea. Dusmanul la nevoie se cunoaste.

M-am enervat si l-am tras de maneca: „de ce m-ai mintit, mai retardat cu propensitate la zoofilie ce esti?!” El mi-a zis: „pai sfatul a fost sincer, dar intre timp am descoperit ca e branza buna in burduf de caine.” Ea deja saliva peste el, si il musca de lobul urechii. Maraind. I-am lasat pe cei doi porumbei… ma rog, si m-am dus la toaleta. Toata aceasta scena trezise in mine sentimente ciudate: gelozie si grija pentru amicul meu, care are tendinta sa fie violator in serie; norocul lui este ca mereu a incercat sa prinda doi iepuri deodata.

Eram pregatit sa intervin, cand in bar intra un cioban german, si, suparat de infidelitate, sare pe amicul meu, tintind la jugulara. Ca sa-l salvez, am aruncat cu ciorba fripta peste ei, si dupa am deschis o cutie de iaurt Danone, si asta fix la timp pentru ca amicul meu sa traga o gura de aer. Dar n-a scapat asa usor, ca era aproape 12 noaptea si animalul german nu putea sa lase pe a doua zi ce putea sa faca atunci.

Acum m-am intors de la inmormantarea lui. Sincer sa fiu, bufetul a lasat de dorit, dar organizarea a fost aproape perfecta cu o mica exceptie. Conform dorintelor a fost inmormantat in pula goala. Pacat ca a murit cu o erectie. Macar ne-am ras putin cand au incercat sa inchida cosciugul. Cadavrele sunt rigide intradevar. Dar sa nu dau o impresie gresita, nimeni nu a putut sa se abtina din plans cand ni s-a zis ca nu e coliva. Ce cacat, frate! Bunica lui a zis ca „calul de dat nu se cauta in gura de coliva”, dar ce stie proasta aia senila?

Written by Surge

Aprilie 2, 2008 la 06:06

Publicat în aberatii, Lupu

Lasă un răspuns

