Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Ma doare capul

leave a comment »

Azi noapte, boschetara care doarme in blocul meu a sunat la interfon pe la 3. M-am trezit fara sa stiu pe ce lume sunt, cu capul pocnindu-mi de durere si, pana sa ma intorc in pat, nu mi-am dat seama ca tot deranjul fusese provocat de soneria interfonului. Mai mult chiar, in starea de semi-constienta care ma stapanea atunci cand apasam pe buton pentru a-i da drumul in bloc boschetarei, m-am gandit: „Bai, ce noroc ca a sunat cat eram treaz… Daca mi-ar fi intrerupt somnul, chiar ca nu i-as fi deschis…”

Written by depe

Martie 10, 2008 la 11:31

Publicat în ce-am mai facut

Lasă un răspuns

