Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Câine şi circ

with 5 comments

Cand ieseam ieri pe usa, sa merg la munca, un doberman mare cat un vitel, tinut scurt din lesa de stapan, latra la o batrana care urca scarile si se odihnea, rezemata de balustrada, intre etaje. Am asteptat sa treaca animalul si am dat sa cobor si eu, numai ca m-a ajuns din urma un boxer placid, prea calm ca sa mai poarte lesa. Din toate blocurile din Bucuresti, m-am mutat tocmai intr-unul in care locuiesc doi caini de talie mare, cu potential agresiv? Vecinii mei n-au auzit de chihuahua si de pechinezi?

Written by depe

Martie 6, 2008 la 10:35

Publicat în ce-am mai facut

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. De fapt cu cat sunt mai mici cu ataat sunt mai agresivi, cred ca pechinezii sunt printre cei mai rai numai ca nu prea au mijloace de exprimare 😀

    vali

    Martie 6, 2008 at 11:02

  2. Asta voiam sa spun si eu, crede-ma, pechinezii is mai ai dracu. Eu aveam un vecin care avea 2 pechinezi (in lese) si un ditamai dobermanul, (asta mereu liber, ca deh, cica era bland.) Pana s-a luat odata lumina si s-au repezit javrele alea mici sa ma latre. Iar ala mare s-a luat dupa ei si a facut „hau” la mine pe intuneric. De-atunci sunt de parere ca tot ce musca tre’ sa aiba lesa, nu conteaza cat e de mare sau de mic.

    Cristina

    Martie 6, 2008 at 11:13

  3. =)) ce-mi plac astea cu dobermanii si rotweillerii care cica „sunt blanzi”.

    depe

    Martie 6, 2008 at 11:16

  4. Luat separat, ala chiar era bland, crede-ma. De fapt, cam mocofan, de bine dresat ce era.

    Cristina

    Martie 6, 2008 at 11:29

  5. Cainii mari sunt cei mai blanzi. Dogii germani sunt, cica, foarte potriviti pentru copiii mici- cu conditia ca fie sa-i fie taiata cainelui coada fie copilul sa invete ca dogul german se mangaie numai pe partea din fata a corpului-altfel risti sa primesti o coada peste picioare

    Raluca Hippie

    Martie 6, 2008 at 15:49


Lasă un răspuns

