Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Vecina mea, Britney Spears

with 5 comments

In ultimul timp, am tot auzit de oameni care o compatimesc pe Britney Spears. Chiar imi pare rau de ce i se intampla, e vina paparaţilor, impresarul vrea sa profite de ea, a ajuns dependenta de droguri si nu mai stie ce face, etc. Ce nu inteleg eu e apropierea asta sufleteasca aparuta brusc intre romani de-ai nostri si Britney.

Exista o legatura empatica atat de puternica incat oamenii sunt dispusi sa isi rupa minute bune din viata lor nu numai sa citeasca despre drama cantaretei, dar sa si reflecteze, pentru cateva minute, la starea deplorabila in care a ajuns. Dupa care suspina cu tristete si isi spun: Chiar o compatimesc.

Mie Brintey Spears mi-e atat de indiferenta incat cu greu realizez ca exista in realitate, ca om. Deja numele ei a ajuns, pt mine, o expresie folosita, din motive de concizie, pentru multa mai elaborata constructie frazala „fosta cantareata care, dintr-o nefericire a sortii conjugata cu multa prostie, a ajuns sa o ia razna si sa toarne aiurea copii.” Nu pot sa compatimesc un cuvand din dictionar. Adica, nu pot sa deschid dex-ul la litera t, sa citesc definitia cuvantului trist si sa spun: vai, cat de rau imi pare de oamenii care nu au o stare de spirit tocmai placuta!

Pentru asta, am nevoie de ceva mai palpabil, mai concret.

Ca de exemplu: La mine in bloc doarme o boschetara. Ma rog, termenul e impropriu, ca nu doarme in boscheti, ci la mine, in bloc, pe scari. Dar intelegeti ce vreau sa zic. Din intamplare, doarme chiar intre etajele 3 si patru, fix in dreptul usii mele, cateva trepte mai jos. Se inveleste cu geaca rosie cu care umbla in timpul zilei si, asa chircita cum sta in timpul somnului, zici ca-i doar o haina aruncata pe scari.

Intra in bloc seara, dupa ora 10, la putin timp dupa ce vin si eu de la munca. De obicei suna la mine la interfon. Ii deschid, ca doar n-o sa degere de frig, afara.

In diminetile in care ies la cumparaturi indeajuns de devreme incat sa ma intorc cu ele acasa, inainte de plecarea la munca, o gasesc inca dormind si trebuie sa fiu atent sa nu calc pe ea. De multe ori are alaturi o punga goala de sticsuri sau un pet de suc, umplut cu apa.

In alte dimineti o aud certandu-se cu oamenii din bloc, care o dau afara cu forta si tipa la ea sa nu mai vina. O data am auzit-o zicandu-le ceva de niste medicamente, ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca e bolnava.

Atunci cand vor sa o descurajeze, vecinii mei de bloc toarna apa pe locul pe care doarme. Sau cel putin cred eu ca e apa. Ar putea fi pipi, limonada, sau acid sulfuric indoit cu otrava lichida pentru sobolani. Atunci isi muta culcusul pentru o noapte sau doua, dar pana la urma se intoarce ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Vai, fata, in ce hal a ajuns Britney Spears!

Written by depe

Februarie 12, 2008 la 22:34

Publicat în serios

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. trista povestea cu boschetara, serios…
    DAR, revenind la Britney, pentru care nutresc aceeasi indiferenta ca si tine, uite ceva foarte funny:

    Sau creepy, nu stiu.

    Lupu: veche

    Cristina

    Februarie 12, 2008 at 23:03

  2. ai incercat sa vb cu cineva despre asta pana la urma?

    Lupu

    Februarie 13, 2008 at 00:37

  3. Misunderstanding 😀 Eu n-o suport pe Britney, si un amic mi-a trimis asta pe mess, sa ma faca sa rad. Un sfert de ora am dat cu presupusul e barbat sau e femeie? Cica tipul din clip e homo.

    Cristina

    Februarie 13, 2008 at 00:40

  4. […] la bloc februarie 28, 2008 at 9:46 pm | In ce-am mai facut | Boschetara de aici are telefon […]

    De la bloc « blog de umor

    Februarie 28, 2008 at 21:46

  5. ultima propozitie m-a facut sa rad ingrozitor=)).Si intr-adevar nici mie nu-mi pasa de Brit, si dk mi-ar pasa situatia mea si a ei si a restu’ lumii ar fii la fel,soooo,who cares?…

    staruka

    Martie 17, 2008 at 11:31


Lasă un răspuns

