Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Ce-am mai visat

leave a comment »

Eram prieten cu un individ la vreo doi metri saptezeci inaltime si traiam de fapt intr-o serie de filme care il aveau ca personaj principal. Mergeam impreuna prin tot felul de locuri, iar el ii omora cu usurinta pe oamenii care ne ieseau in cale. Ii ridica in aer, intindea maini kilometrice dupa ei, ii prindea in stransoarea de buldozer a pumnilor si, pe deasupra, mai era si inarmat.

De multe ori ma gandeam ca ar putea sa ma omoare si pe mine, asa ca la un moment dat am fugit si mi-am vazut de ale mele. Numai ca, desi eram la sute de kilometri distanta, ma temeam ca ar putea oricand sa intinda mana dupa mine si sa ma prinda in stransoarea de buldozer a pumnului. Brrrrr…

Cu multi ani in urma, dupa ce am vazut Predator, am avut un vis asemanator.

Written by depe

Februarie 1, 2008 la 08:39

Publicat în ce-am mai facut

Lasă un răspuns

