Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Sunt beat

with 3 comments

Nu mai stiu ce vreau sa scriu. M-am intor s de la o mica petrecere. Acolo am amenintat pe cineva ca torn bere pe el, daca un alt tip ma platescte 1 doalr. Evident glumea. Nimeni nu m-a crezut, decE? Anyway. asta e. Maroon 5 suge pula. Toate melodiile lor suna la fel. DecE?Mi-e frig. ar trebui sa ma imbrac in pijamale ca mi-e3 fring, dar … Bah, e clar ca scriu o aberatie acum. Dar mi-e sila sa corectez. Dece? „So I had to shoot him dead” – deci cum ziceam maroon 6 suge pula . M a intreb daca ce scriu acum e destul de comic sa apara pe blog. Tastez cu ochii inchisi. Ustura prea tare. In orice caz e o aberatie ce scriu.Trebuie sa scimb melodia la radio. Ce aberatie e Mroon 5r. M-am plictisit de metalica. Vreau radio din nou. Sunt foarte beat, tre; sa ma culc.

Written by Surge

Ianuarie 26, 2008 la 07:06

Publicat în aberatii, Lupu

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iti tre’ niste Fanta sau zeama de varza. Si fo’ trei aspirine. 🙂 Si da, e destul de comic sa scrii asta pe blog.

    Cristina

    Ianuarie 26, 2008 at 13:00

  2. Very funny! Nu stiu cat de des bei dar cred ca n-ar fi rau sa faci o miniserie cu intorsul acasa beat :)…in weekends pun si eu umarul..sau mai bine zis sticla.

    Tavi

    Ianuarie 27, 2008 at 20:12

  3. :)) cute post

    Corina

    Februarie 12, 2008 at 23:55


Lasă un răspuns

