Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Buzau

with one comment

Ieri am ajuns in Buzau.

Pe stalpi erau lipite afise cu manelisti grasi, care urmeaza la discoteca din Breaza.

Cea mai mare librarie a orasului s-a mutat intr-un spatiu mai mic. Pana sa-mi dau seama de schimbare, am vrut sa intru in locul in care m-am obisnuit sa o gasesc. Am deschis usa, am lasat sa iasa o familie cu doi copii, apoi, vazand ca libraria nu mai e acolo, am inchis usa la loc si am plecat mai departe.

Ganditi-va cat de ciudata a putut fi intreaga scena pentru oamenii care treceau pe acolo. Un tip trece pe o alee cu magazine, se opreste in dreptul unuia, deschide usa, lasa patru insi sa iasa, apoi inchide usa la loc si pleaca mai departe.

Written by depe

Ianuarie 20, 2008 la 12:06

Publicat în ce-am mai facut

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)) ma duc la Mall sa vad ce filme au mai aparut, ajung in fata scarilor rulante, astept in fata scarii unde coborau oamenii, coboara aia, coboara, se elibereaza scara, remarc ca n-am cum sa urc pe ea si ma sui pe scara de care aveam eu nevoie. Acu ce s-or fi gandit aia cand ei coborau si eu stateam drepti sa termine ei de coborat nu stiu :))

    just_me

    Mai 23, 2011 at 21:56


Lasă un răspuns

