Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Muzica de inmormantare si muzica proasta

leave a comment »

Gata, am terminat biscuitii la care rontaiam; nu mai am motiv sa procrastinez. Sa termin deci cu leapsa asta o data. (Leapsa vine de la Lorena Lupu.)

a. Muzica pe care as vrea sa o am la inmormantare.

Intai am inteles ca ar fi vorba de muzica de la moartea mea. Adica din timpul mortii mele. Deja ma gandeam pe ce soundtrack as putea sa dau eu coltul intr-un mod foarte pompos, ca tipul din Bravehearth, dar nu ma iau nici pe departe asa de in serios. As vrea sa pot sa-mi aduc aminte de o melodie, si care sa cante in capul meu. Dar sa revenim, aici e vorba de o dedicatie pentru cei care imi privesc hoitul, deci trebuie ceva „-pop” , ceva pe care eventual sa se danseze, poate chiar sa ii placa si lu’ maica-mea. Deci daca nu underground, hmmm, atunci … November Rain – Guns ‘n Roses.

b. Muzica care eventual m-ar face sa ma sinucid. (Adica daca as fi indecis, sa zicem, l-as auzi pe Guta in fundal, si dintr-o data mi-as zice: „Ia, ba, mai da-o-n pula mea cu vrajeala asta. Ce mortii ei…” Ceea ce nu inseamna ca am ales Guta. [Adica pe mine nu ma deranjeaza in mod deosebit; era doar un exemplu pentru voi, ca sa intelegeti.] Ma intelegeti?)

1. „Dragoste la prima vedere” – Alex feat. Connect-R

Nu ma enerveaza cum suna cat faptul ca „artistii” sunt apexul chiciului. Un Justin Timberlake/Usher wannabe (Alex) si un Sean Paul wannabe care fac o imitatie ce se apropie de parodie. Bah, deci… voi nu sunteti americani! E imposibil de fals si stupid: „lasa-te dusa pa val ca pa Mississippi”, felul in care se imbraca, corn-rows pe capul lui Connect-R, felul gay in care danseaza in ploaia aia falsa, oamenii care stau pe scari la soare in oras (scena clasica de Harlem), doar ca HARLEMUL NU E IN ROMANIA IDIOTILOR!!!!!

Da, deci cum ziceam, foarte inautentic.

2. Nu mai am energie si pentru urmatoarele. Sa zicem DjBOBO – Chihuahua , inspiratie de la Lorena. Dar defapt tot ce a scos vreodata.

3. Stefan Banica Jr. – pentru cariera. Sa-i spuna cineva si lu’ asta ca Elvis a murit. Cand il vad cantand, ma gandesc la ce ar crede un strain care ar privi asta. Si mi-e rusine. Pe cuvant, mi-e rusine de Romania.

4. Asa, acum Fergie – Fergalicious, de pe albumul ei „The Dutchess”. Este si vocalista in „Black Eye Peas”, si aia scot din cand in cand muzica buna. Faptul ca are pretentii de cariera solo dovedeste ca tipa e o proasta interminabila. Linia melodica, a carei autoare nu e, merge, dar cititi textul. E incredibil cand cineva cu varsta mentala si interesele unei fetite de 10 ani, care canta asa afectat, ar putea avea o melodie in top. E… FERGALICIOUS!!! Ascult radio si, cand incepe melodia asta, imi vine sa bat pe cineva.

5. Orice hip-hop er, american sau nu, care incepe sa cante despre „haters”, cum ar veni oamenii care sunt ciudosi si le fac lor zile negre, sau care nu se bucura cand li se intampla lor chestii de bine, de genul ca fut sau ca fac banu’, sau ca sunt faimosi in general. Haterul este un animal straniu de ciudat; acesta nu are alt scop in viata decat sa il urasca pe artist si sa ii faca viata amara, sa se bucure la necazul lui si sa isi bage unghia in gat la bucuriile lui, fara sa isi vada de treaba lui in mod egosit. Deci haterul incarnarea raului in lume, pentru ca toata lumea stie ca oamenii sunt descriptibili ca fiind sau rai, sau buni, si lumea poate fi privita in alb si negru.

Echivalentul romanesc este deja celebrul „dusman”, dar noi romanii suntem inaintea americanilor de data asta fiindca deja facem demersuri pentru ai inbuna: le cumparam bautura cu diferite ocazii.

Gata. Mai departe la Zuza si Botache.

A, sa nu uit, va dati seama ca asta nu e o lista neaparat exacta. Adica oricum se schimba de la un moment la altul, si sunt sigur ca am uitat de o multime de melodii incredibil de enervante, ale caror amintiri probabil le-am reprimat.

Written by Surge

Ianuarie 19, 2008 la 19:36

Publicat în Lupu, prostii

Lasă un răspuns

