Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Din nou despre reclamele la pensii private

with 2 comments

Exista o reclama la pensii private in care un mosh isi viziteaza varianta mai tanara pentru a-i multumi ca a ales fondul AIG. A se retine! Se intoarce in timp ca sa-si exprime satisfactia pentru un anumit fond de pensii. Dar ce s-a intamplat, frate, in viitor cu restul fondurilor?

Au dat toate faliment si a ramas AIG singurul care mai aduce pensia? A avut loc un cataclism financiar in urma caruia ING si restul au disparut ca dinozaurii? E cam apocaliptica reclama.

Chiar si daca AIG ar da pensii duble fata de celelalte fonduri, tot n-as simti nevoia sa-mi multumesc. Poate m-as felicita ca am facut o alegere inspirata. Dar sa-mi multumesc? Ce, o sa loveasca vreun asteroid imens Pamantul si doar abonatii AIG vor avea loc pe singura nava care va evacua planeta?

Written by depe

Noiembrie 25, 2007 la 20:45

Publicat în advertising

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si in state sunt niste reclame asemanatoare, dupa care cred ca a fost inspirata si asta. Ce ma enerveaza pe mine e ca nu vorbeste si de altceva! Adica eu mi-as da niste rezultate la loto, as zice de niste actiuni valoroase etc.

    lupucusenile

    Noiembrie 26, 2007 at 03:13

  2. Imi cer scuze, stiu ca nu se face dar nu m-am putut abtine:
    http://adriancalarasu.wordpress.com/2007/11/15/viata-i-grea-da-trece

    Salutari!

    Adrian Calarasu

    Noiembrie 26, 2007 at 10:23


Lasă un răspuns

