Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Dormitul ne dă bătăi de cap. La propriu

leave a comment »

Depe: m-am lovit f tare la cap azi noapte, in timp ce dormeam
Depe: in rest nu mi s-a intamplat nimic deosebit
Lupu: cum te-ai lovit in timp ce dormeai?
Depe: dormeam pe diagonala patului si m-am miscat ca si cum as fi dormit normal 😀
Depe: numai ca…
Depe: era perete acolo unde nu ma asteptam
Lupu: ahahahaha
Depe: ti se intampla sa te lovesti tare la cap?
Lupu: mie mi-a cazut o usa de la un dulap in cap in timp ce dormeam
Lupu: 😀
Depe: s-a desprins, sau cum?
Lupu: da
Lupu: erau futute balamalele, si atarna precar
Lupu: =))
Lupu: nu pot sa nu rad cand imi aduc aminte
Lupu: desi a durut
Lupu: am incorporat toata durerea in cosmarul pe care il aveam
Depe: cred ca a fost mai dura lovitura ta
Lupu: no shit
Depe: eu credeam ca m-am tampit, pt ca eram buimacit si credeam ca sunt asa din cauza loviturii, dar eram din cauza ca m-am trezit brusc din somn
Lupu: :))
Lupu: eu nici nu m-am trezit
Depe: am deschis calcul si mi-am facut un iq test sa verific
Lupu: lol
Depe: si mi-a iesit 140, visionary philosopher
Lupu: =))
Lupu: poate ai devenit mai destept asa
Depe: ti-am zis, intrasem in panica pt ca eram f confuz si puneam asta pe seama loviturii

Written by Surge

Noiembrie 17, 2007 la 22:44

Publicat în aberatii, ce-am mai facut, Lupu

Lasă un răspuns

