Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

In care Gheorghe Doja are parte de o vizita neasteptata (din blogul lui Gheorghe Doja)

leave a comment »

Mi-am inceput ziua tare straniu. In timp ce eram la baie si ma spalam pe dinti, cortul mi-a fost luat pe sus de un vartej cum nu mai vazusem. Am ramas brusc descoperit, ceea ce mi s-a parut destul de aiurea. Acum ma igienizam in intimitatea propriei bai, iar o secunda mai tarziu, zece mii de tarani ma vedeau cu periuta bagata-ntre maxilare si gura plina de spume.

-Ba, ce pula mea se-ntampla? am incercat sa articulez, muscand, inevitabil, din periuta Colgate.

Taranii nu prea se pricepeau sa-mi explice. Se uitau ba la mine, ba la corturile daramate si la furcile care, odata ridicate in aer de vartej, continuau sa pice pe pamant si sa se-nfiga unde te-asteptai mai putin.

Unii se pisasera pe ei, motiv pentru care auzeam, abia perceptibil, explicatii de genul:

-Nu, ca s-a varsat galeata pe mine.

-Si s-a varsat drept pe pantaloni, in dreptul pulii, sau ce? Ma ‘tu-i mama ma-sii! Si pe urma a curs pe crac, exact ca pisatu. Si la spate ce-ai, s-a varsat si latrina pe tine?

-Pai sa stii ca da!

-Bai, ia gata! am strigat.

Tineam in mana periuta de dinti ca pe un sceptru al puterii pe care ti-o ofera o igiena bucala ireprosabila.

-Care pula mea mi-a daramat cortul in timp ce eram la baie? Daca ma cacam, ha?

Taranii incepusera sa se uite prostiti unul la altul. Probabil ca incidentul ii surprinsese si pe ei in pozitii delicate.

Ma pregateam sa-mi revars furia asupra unuia mai fraier cand, de sub panza cazuta a unui cort, a iesit Grigore, pe care il stiti, probabil, din postul asta.

-A, tu erai. I-ai scutit pe taranii astia de o flagelare matinala.

-Da, scuze ca ti-am daramat tabara. Face rau de tot noua mea masina a timpului. Tre sa-i schimb planetara sau ceva, ca ma injura toti.

-Cu ce ocazii pe la noi, in umilul secol 16?

Grigore isi scutura hainele de praf, dar operatiunea nu-l facu mai prezentabil. Pe fata lui se intindea o dara groasa de cacat, sarit probabil din buda comuna langa care aterizase.

-Vezi ca esti glazurat, i-am zis, aratandu-i obrazul murdar.

-Ha? Facura niste tarani, loviti in crestet de neologism.

Grigore s-a sters cu dosul palmei, dupa care a lins-o.

-Nu-i ciocolata, boule, i-am spus. Era o metafora.

Grigore a scuipat de cateva ori, dupa care si-a golit stomacul la picioarele mele.

-Ce metafora, ca asta-i cacat, a-nceput el sa se planga dupa ce i-a mai venit putin vocea.

( Va urma)

Trailer-ul episodului urmator:

Voce din off: Daca ai avea ocazia sa-l previi pe Gheorghe Doja, ai face-o? Te-ai intoarce cinci secole in trecut, pentru a-i spune ce-l asteapta atunci cand va fi prins de armata regelui?

( scene de bataie cu furci si topoare, taranii cad blana, soldatii regelui bat tot ce misca, Doja este imobilizat, pus in lanturi si dus in fata regelui, care il violeaza anal )

Voce din off: Dar daca ai fi Gheorghe Doja, ai renunta la rascoala, doar pentru a scapa de o moarte lenta si sigura, prin tortura, pe un tron de fier incins?

(Gheorghe Doja se plimba ganditor din tabara si, cu fruntea ridicata spre cer, isi priveste cu incredere viitorul. „Oare cate unguroaice o sa fut?” pare ca se intreaba )

Written by depe

Octombrie 30, 2007 la 13:16

Publicat în Gheorghe Doja, istorii

Lasă un răspuns

