Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Din blogul lui Gheorghe Doja (II)

with one comment

Sa va zic cum de mi-am facut blog.

Eram zilele trecute cu niste tarani la conacul unui nobil ungur. Nu-l gasisem acasa, asa ca-i torturam nevasta si, intre ture, ne mai uitam la plasma lui din sufragerie. Afara era destul de frig si nu prea ne venea sa plecam.

Deci ii turnam noi neveste-sii ulei incins pe gat cand, intra grajdarul. Ii zic:

-Coae, vrei si tu?

-Nu, zice, ca am gatu sensibil.

-Nu sa-nghiti, ma, sa torni.

-A, nu, ca se purta frumos cu mine. Nu ma batea decat in timpul saptamni. Si atunci cu parul sau cu lopata, niciodata cu toporul.

-Ba, esti prost? Ia niste ulei si toarna-i pe gat, ca-i fun.

Ia asta niste ulei si incepe sa-i toarne lu stapana-sa, care aproape lesinase.

-Ai grija sa nu te oparesti, ii zic.

In timp ce eram noi pe treaba, apare si o femeie care facea curat prin dormitoarele boierului. Nu stiu ce voia sa-i dea grajdaru din pod.

-Hai ca-ti dau, da sa termin aici. E catchy toata treaba asta.

-Da ce faceti acolo, intreaba femeia?

-Vino si tu.

Si se apropie femeia de scena torturii. Pune deoparte matura pe care o tinea in mana si intinde mana dupa o oala cu ulei incins sa toarne si ea, prin nas sau pe unde mai gasea vreun orificiu liber.

-Nu, ii zic, tu tine matura si sodomizeaz-o cu ea.

-Ce sa-i fac?

-Adica sa o penetrezi anal, ii explic eu femeii simple, neinitiate in vocabularul rafinat al perversiunilor sexuale.

Femeia a luat matura si a bagat-o vreo juma de metru in fundul stapana-sii. Aluneca mai bine decat m-as fi asteptat.

Menajera avea treaba, asa ca a plecat dupa vreo cinci minute. Dar sa vezi chestie. Matura avea acum coada numai ulei si era cam greu sa dai cu ea prin casa.

Dupa un timp a venit un barbat intre doua varste. Avea in mana un bici si purta cizme din alea de cauciuc, cu care se incalta lumea pe noroaie.

-Vizitiule, vino de da si tu o mana de ajutor! ii zic.

Ii las o carafa de ulei incins si ma duc pe canapea, sa-mi odihnesc putin oasele. Schimb pe Antena 3 si dau sa ma uit la stiri, numai ca asta nu prea se hotara sa toarne pe gatul boieroaicei. Si atunci ii zic:

-Hai, ma cu curaj!

-Da, dar se purta destul de ok cu mine, nu ma batea decat in timpul saptamanii si atunci dar cu parul si cu lopata, niciodata cu toporul.

Si incepe sa toarne, da parca mai cu ura decat ceilalti, de se trezeste boieroaica si-i zice:

-Barbate, ajunge, ca parca m-am saturat si mi-e sa nu mi se-aplece.

Era chiar boierul, saracul, dar nu-l recunoscusem. Mi s-a facut mila de el si am iesit afara sa plecam. Se facuse si mai frig si parca incepea sa ploua, dar nu prea ne venea sa-i mai facem deranj omului. Avea destule pe cap, incepand cu papucul neveste-sii si terminand cu lopata pe care o incaseaza zilnic, de luni pana vineri.

Am plecat profund miscat de cele vazute, dar si trist ca n-aveam cui sa-i impartasesc starile mele afective. Eram inconjurat numai de tarani, care n-ar fi inteles nimic si m-ar fi intrebat, probabil chestii de genul: „Da de ce n-o altoieste cu furca?”

Asa ca mi-am facut blog, sa fac socializare si networking, sa primesc feedback de la cititori si sa comunic cu ei prin commentsuri, ceea ce va doresc si dumneavoastra.

Written by depe

Octombrie 25, 2007 la 09:10

Publicat în Gheorghe Doja, istorii

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. =))

    lupucusenile

    Octombrie 26, 2007 at 15:28


Lasă un răspuns

