Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Nu pentru cei cu stomacul sensibil…

with 3 comments

Un amic imi zicea ca nu suporta tarfele care sug pula. „Iti dai seama, ba, ca oricat s-ar spala pe dinti le ramane cate o particula de sperma-ntre dinti. Si dupa se ling cu alt fraier si ala gusta sperma altuia?”

Discutia asta m-a luminat: mi-am dat seama ca nu imi plac cei care se sterg la fund. Oricat de atenti ar fi, tot le ramane ceva pe mana din cand in cand, si oricat s-ar spala, dupa ce dau noroc cu tine, ramai tu cu ceva pe mana, si oricat te-ai spala, tot mai bagi mana in gura din cand in cand, si ca fraierul gusti… ma intelegeti? Daca ma intalniti si nu dau noroc cu voi, nimic personal, da?

Written by Surge

Septembrie 29, 2007 la 19:20

Publicat în aberatii, Lupu, observatie

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa-ntelegem ca tu ai tron din ala care te spala la poponeata dupa fiecare defecare ? 😀

    Oby

    Octombrie 2, 2007 at 06:41

  2. Nu inca, dar imi instalez in curand. Intre timp ma tin.

    lupucusenile

    Octombrie 3, 2007 at 04:20

  3. […] mod intrinsec, comic. Lupu a scris de mai multe ori pe blog despre asta. Postarea mea preferată e aia în care explică de ce nu dă noroc cu lumea. 3. Afirmaţia lui Nietzche cum că tot ce nu te omoară te face mai […]


Lasă un răspuns

