Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Bătaie ca-n ştirile de la ora 5

leave a comment »

Deşi tragica, întâmplarea asta are şi o parte comică: zilierul din Cernavodă şi-a omorât prietenul pentru că se săturase să-l mai asculte „depanând amintiri”.

Pe scurt, victima tot povestea şi povestea, până când criminalului i s-a pus pata şi i-a tăiat-o scurt: „Bă, mă laşi?” Şi dă-i şi-omoară-l: „Mai zici, mă, cum jucai tu fotbal în curtea scolii când erai în clasa a cincea? Mai zici, mă? De ce-ai zis, mă, că ţi-ai uitat ghiozdanul la şcoală acum zece ani, dupa oră de geografie, de ce? Vrei să mă-nnebuneşti de nervi? Morţii mă-tii de tractorist, cine-s io, mă s-ascult ce făceai tu-n armata?”

Written by depe

Septembrie 21, 2007 la 08:43

Publicat în aberatii

Lasă un răspuns

