Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Hagi

with one comment

Mi-am propus ca nu mai scriu despre fotbal, dar uite ca nu-mi iese. Nu pot sa ma abtin, mai ales in perioada asta, in care parca s-a spart conducta cu meciuri.

Deci…

Hagi e unul dintre cele mai funny personaje din fotbalul european. Zilele trecute spunea, de exemplu, ca nu e mare diferenta de valoare intre Lazio, adversara lui Dinamo, si Bate Borisov, adversara echipei lui. Ceea ce comunica Regele in subtext era, insa, urmatoarea chestie: „Bai, deci daca se califica Dinamo cu Lazio si eu nu cu taranii astia, rade copii de mine pe strada si, cum ar veni, ma oftic. Tu-i mama ma-sii, de ce n-am picat si io cu vreun Arsenal, ceva, sa am o scuza ca iau bataie.”

Asta e una. A mai fost o faza acum doua saptamani. Atunci, Hagi a spus ca Steaua nu trebuie sa se considere calificata, chiar daca are un adversar de Divizia Judeteana. Nu mai exista echipe mici, bla bla bla… Hagi voia sa spuna, de fapt, asta: „Bai, deci nu suntem calificati inca, nu uitati ca antrenor sunt eu, care pot sa iau bataie, la o adica, si de la Recolta Cislau. Daca ma fortez, pot sa pierd si la masa verde prin neprezetarea adversarului.”

Sa vedem ce-o sa fie deseara.

Written by depe

August 29, 2007 la 08:55

Publicat în bancuri cu cehi

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Macar Steaua a castigat,dar era mai amuzant daca pierdea,sa’i dee telefon Borcea sa’i faca si el ca si oaia.(Revansa)

    Skinner

    August 30, 2007 at 10:55


Lasă un răspuns

