Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Hate Story

with 4 comments

Eram azi in 601 si, vrand-nevrand, ascultam la radio ultima melodie a Cleopatrei Stratan. La un moment dat, nemaisuportand, am inceput sa ma dau cu capul de geam. Speram ca in felul asta o sa pun capat suferintei, iar fata aia care vorbeste despre sinonime si antonime o sa taca. Nu s-a intamplat asa. Sangele incepuse sa curga suvoaie pe geam cand am lesinat si melodia tot se mai auzea. Eram acum un spirit iesit din corp, dar nu puteam sa cobor din autobuz pentru ca mai erau vreo cateva sute de metri pana la prima statie.

Vazandu-mi trupul inert, plin de sange siroind din acea regiune a capului responsabila cu identificarea penibilului, unui calator i s-a facut mila si s-a dus la sofer sa-l roage sa inchida radioul sau macar sa mute postul.

Soferul nu si nu. Alti cativa calatori s-au apropiat de mine, si, care cu ce a avut, au inceput sa stearga sangele de pe geam si de pe tampla mea stanga. Servetele imibibate cu apa imi atingeau coltul ochiului, batiste absorbeau sangele cald, iar un geam deschis indemna un curent rece si placut sa-mi infasoare fata ca un pansament ingeresc.

Pentru o secunda am fost tentat sa ma-ntorc definitiv in corp, sa gust din plin din toate senzatiile astea, dar Celopatra Strata continua sa cante. Nu-mi permiteam sa restabilesc legatura cu urechile.

Cineva a vrut sa cheme o salvare, dar pana sa puna mana pe telefon, melodia s-a terminat, iar eu am inceput sa-mi revin, incetul cu incetul. Am coborat la statia Kiss FM si, dupa ce am rupt o scandura dintr-un gard, am intrat in cladire sa distrug postul de radio si sa razbun sagele varsat.

Written by depe

Iulie 14, 2007 la 10:07

Publicat în aberatii

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)) eu zic mai bine le distrugi discurile sau hdd-urile pe care se afla melodia 😀

    Oby

    Iulie 14, 2007 at 11:36

  2. hhaha. se pare ca amandoi o uram pe cleopatra

    LupuCuSenile

    Iulie 15, 2007 at 12:36

  3. Frumoasa imagine.:) Vezi ca nu numai la Kiss FM canta Cleopatra. Ce te faci data viitoare cand o auzi la alt post de radio?

    peculiarme

    Iulie 18, 2007 at 07:19

  4. Kiss FM a fost primul care mi-a iesit in cale

    depe

    Iulie 18, 2007 at 07:54


Lasă un răspuns

