Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

O carte isi cauta noul stapan

with 7 comments

La concurenta cu lansarile de la Bookfest, am pus si eu in libertatea o carte care isi cauta noul stapan/cititor. Probabil ca editurile vor da faliment din cauza ca toti amatorii de lectura din Bucuresti imi vor cauta cartea ( pentru ca e moca ), in loc sa cumpere de la standurile lor.

Asa…

Cartea care umbla libera pe strazile orasului raspunde la numele de Complexul lui Portnoy si, daca o intrebi de parinti, spune ca e scrisa de Phillip Roth. Ultima oara cand a fost vazuta purta niste coperte albe, marca Univers, colectia Romanul secolului XX.

Locul in care isi asteapta potera e urmatorul: Spartura din treapta cea mai de jos din fata magazinului de computere de la parterul caminului B din Grozavesti. Cred ca e destul de clar. Am facut si o poza cu barlogul, dar momentan nu am cablu sa o descarc din aparat. De indata ce fac rost de cablu o sa pun si poza, pentru ca totul sa fie mai clar, iar nelegiuitul ( se face vinovat de pronografie ) sa fie, in sfarsit, prins.

That’s all, folks!

Written by depe

Iunie 10, 2007 la 08:57

Publicat în anunturi

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. imi place ideea. oare s-or gasi …musterii? 🙂

    mc83

    Iunie 11, 2007 at 21:32

  2. noi nu vrem sa ne repezim; sa mai vaneze si altii carti! 🙂

    gramo

    Iunie 12, 2007 at 12:47

  3. […] [postul original e aici] […]

  4. well, a trecut o saptamana, asa ca am luat-o! 🙂

    gramo

    Iunie 18, 2007 at 08:42

  5. […] Roth si vine de la blog de umor, care a ascuns-o acum o saptamana prin Grozavesti (detaliile sunt aici, postul a fost preluat si aici). Deci sistemul […]

  6. Asta chiar mi se pare o idee excelenta! In plus, Complexul lui Portnoy !!!
    Cand am dat, prin 97-98, de ea, eram tanara si inocenta, mi-a schimbat viata. Mi-am insusit replica Maimutei, spusa la putina vreme dupa ce Portnoy o agata cu memorabilul : Vreau sa te ling. Iti mai aduci aminte ce spune Maimuta dupa ce se lasa linsa? 🙂

    bellettrixxx

    Iulie 3, 2007 at 05:54

  7. […] Roth si vine de la blog de umor, care a ascuns-o acum o saptamana prin Grozavesti (detaliile sunt aici, postul a fost preluat si aici). Deci sistemul […]


Lasă un răspuns

