Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Şomer pe basculantă

leave a comment »

Am terminat facultatea si, ocupat fiind cu licenta, n-am avut timp sa-mi dau seama ca nu lucrez nicăieri. Dupa ce, luna trecuta, Aspirina a disparut din peisaj, am ajuns şomer pe basculantă.

Ce urmează sa fac acum? Pai simplu. Am terminat filosofia, deci o sa caut sa ma angajez la o firma de filosofie. Sau în departamentul de filosofie al unei multinaţionale. Am ceva experienta. Din liceu studiez domeniul asta. Am facut chiar si practica. Adica am stat eu asa si m-am gandit.

Deci… Cine stie vreo firma de filosofie? As vrea un post de junior philosopher. De training nu mai e nevoie, ca m-a trainuit destul facultatea.

A, si inca ceva. Ar fi super daca principalul domeniu de activitate al firmei ar fi filosofia politică. Am avut zece la Iliescu, in anul doi ( asta e asa, pentru conesiori ).

Written by depe

Mai 17, 2007 la 21:02

Lasă un răspuns

