Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Filosofie de-a-mpicioarelea

with 2 comments

Mi-a zis azi un coleg ca am putea face stand up philosophy. Adica un fel de stand up comedy, numai ca subiectele n-ar fi din viata de zi cu zi, ci filosofice. Bine, s-ar putea sa iasa pana la urma ceva funny, ca forma din stand up comedy tot s-ar pastra, iar alaturarea cu subiecte grave ar duce la chestii de genul:

What’s the deal with mortality?

In fine…

In cele ce urmeaza, o sa incerc sa scriu textul unei rutine de stand up philosophy.

Care-i faza cu enunturile sintetice apriori? Ori sunt sintetice ori sunt apriori? Adica cum sunt sintetice si apriori? Ce, m-am nascut cu ele? Parca se zicea ca nimeni nu se naste invatat. N-as putea sa am niste cunostinte sintetice apriori si din chimie? Adica, de ce sa mai invat pentru teza cand formulele compusilor anorganici sunt deja in mine, ca legea morala?

Vorbeam zilele trecute cu X despre descriptii definite si nu prea intelegeam cum vine treaba. Asa ca l-am intrebat ce-i aia o descriptie definita. Si el mi-a zis: Pai e asa si pe dincolo, dar n-am inteles. Ca sa ma lamureasca, mi-a dat un exemplu: uite, „singurul tau frate” e o desciptie definita, pentru ca e doar un singur individ care indeplineste conditia asta. Asa ca m-am dus acasa la frate-meu si i-am zis: Ba, vezi ca X te-a facut descriptie definita…

Written by depe

Aprilie 2, 2007 la 20:32

Publicat în stand up philosophy

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. incearca alta tema! ceva de genul stand up chemistry – daca tot ai adus vorba. 😛

    psiheea

    Aprilie 16, 2007 at 08:43

  2. filosofia are avantajul temelor grave.

    depe

    Aprilie 16, 2007 at 10:39


Lasă un răspuns

