Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Părerea mea…

with 4 comments

Ma enerveaza oamenii care spun chestii de genul: Am dreptul sa-mi exprim parerea. Sau: E blogul meu si o sa spun ce vreau. Ma rog, nu am cazuri concrete in minte, dar cei care vorbesc in felul asta au o mare problema in a intelege natura reactiilor interumane.

Daca iti spun ca ai zis ceva naspa nu iti contest dreptul tau de a te exprima. Nu fac apel la o posibila limitare juridica. Iti spun doar ca mi se pare naspa ce ai zis. Normal ca ai dreptul sa continui, sa repeti si sa strigi in gura mare. Daca vrei, poti chiar sa scrii in caietul tau de citire chestia care mi s-a parut mie nashpa. Pentru ca, dupa cum gandesti, pare ca inca mai studiezi materia asta in scoala.

Mi se pare aiurea ca vrei sa-l votezi pe Basescu.
Am dreptul sa votez cu cine vreau, zici. Calmeaza-te, n-am intrat cu politia peste tine sa-ti schimb, sub tortura, optiunile electorale.

Ai scris pe blog un post care nu mi-a placut.
E blogul meu si scriu ce vreau, zici.
Stai linistit, n-a venit nimeni sa-ti ceara parola si user-ul ca sa-ti stearga insemnarile.

Pentru multi dintre noi, parerea celorlalti are forta unui verdict dat de Curtea Suprema. Din cauza asta, atunci cand cineva isi exprima dezacordul, bagam la inaintare drepturi care n-au fost amenintate niciun moment.

Written by depe

Martie 30, 2007 la 18:16

Publicat în aberatii

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha-ha 🙂 Si uite asa, natura umana isi cere dreptul la polemica. Indiferent daca e sau nu nevoie de ea.

    claudiu

    Martie 31, 2007 at 08:24

  2. 😀 iese cu bataie

    depe

    Martie 31, 2007 at 08:27

  3. Inseamna ca nu-ti place de Zoso? Atunci de ce mai scrii la el?

    Arh. Gheorghe Petrescu

    Martie 31, 2007 at 18:07

  4. nu m-am gandit la zoso cand am scris postul asta.

    depe

    Martie 31, 2007 at 18:29


Lasă un răspuns

