Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Ce mi-am mai cumparat

with 2 comments

Azi am umblat prin librarii si, culmea, chiar am gasit o carte din bibliografia pentru licenta: Charles Taylor-Etica autenticitatii. E aparuta la Idea Design&Print, o editura din Cluj care, din pacate, nu prea isi trimite productiile si pe  la Bucuresti.  Habar n-aveam ca a aparut Taylor in romana. Cand am vazut cartea pe raft mi-a luat ceva timp sa ma conving ca e scrisa de Taylor ala de care stiam eu, comunitarianistul.

Mi-am mai cumparat:

Max Weber – Etica protestanta si spiritul capitalismului, de la un buchinist din fata Universitatii.

John Fowles – Turnul de abanos, de la anticariatul de pe strada Doamnei.  

Written by depe

Martie 13, 2007 la 14:25

Publicat în ce-am mai facut

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Weber: de calitate, greu de citit pentru unii, idei bune (si argumentate). Te pasioneaza sociologia

    celia_cruz_rumana

    Martie 15, 2007 at 13:49

  2. imi place teoria politica. desi imi fac licenta pe o tema apropiata de etica prostestanta si spiritul capitalismului, nu am citit pana acum, spre rusinea mea, cartea lui weber.

    blogdeumor

    Martie 15, 2007 at 13:52


Lasă un răspuns

