Blog de umor

unul dintre alea două-trei bloguri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie

Primul post, dar nu cel din urma

with 3 comments

De multe ori cand cineva citeste o lista de nume, spune, la un moment dat: ultimul, dar nu cel din urma. Sunt eu singurul care nu intelege? „Ultimul” nu inseamna fix „cel din urma”? E ca si cum ai spune Primul, dar nu Intaiul. Cel din capul listei, dar nu si cel care o deschide. Cred ca oamenii care il folosesc pe „ultimul, dar nu cel din urma” au o problema cu sinonimele. Au citit la un moment dat un dictionar de sinonime si au ramas socati ca nea e totuna cu zapada. De atunci, de fiecare data cand spun un cuvant, pomenesc si cateva sinonime cu care nu sunt ei de acord. Am vazut o caruta trasa de magari, dar nu si de asini. Oamenii astia sunt in stare de orice. Daca au nevoie de o masina, sunt in stare sa se planga ca nu gasesc nicaieri, desi orasul e plin de „dealeri de automobile”. Eventual, or sa spuna: Nu, ma, eu vreau masina, ca mobil am si eu, ce naiba.

Written by depe

Ianuarie 29, 2007 la 12:38

Publicat în aberatii

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. :))
    bine ai inceput 😉

    adso

    Februarie 10, 2007 at 14:30

  2. bun venit. Titlul e bun, subiectul la fel, depinde doar de tine. Spor la blogging 😉

    de_ce

    Februarie 27, 2007 at 23:27

  3. mersi. sunt novice in domeniu si am mari probleme in a-mi impune sa scriu constant, dar cand vad commenturi din astea parca sunt mai motivat.

    blogdeumor

    Februarie 28, 2007 at 08:18


Lasă un răspuns

