Paraziţii, aceşti pensionari cărora le cedăm locul în autobuz
noiembrie 23, 2007 at 22:24 | In politica | 46 CommentsCum dracu e posibil să urli-n gura mare ca esti destupat la minte şi aparator al libertatii de exprimare cand esti la fel de homofob si de rasist ca un pensionar speriat de tot ce a aparut nou de la caderea Imperiului Ţarist încoace?
Cum pula mea sa militezi pentru dreptul omului de a fuma iarba, dar in acelasi timp sa fii deranjat de prezenta unor homosexuali care se ţin de mână pe strada?
Si, cel mai important, cum pizda ma-sii vrei tu sa canti hip hop daca nu intelegi ce inseamna discriminarea fata de o etnie care a stat secole de-a randul in sclavie sau, in cel mai bun caz, la marginea soceitatii?
E ca si cum ai transmite mesaje antisemite pe muzica traditionala evreiasca. Smart choice, Einstein!
Ce m-a enervat e melodia asta (o gasiti la sfarsitul postului).
Si mi-a mai facut nervi atitudinea lui VisUrat, care, om serios, la 28 de ani, cu studii superioare, nu intelege la ce e buna discriminarea pozitiva. Probabil se asteapta ca tiganii, iluminati de intelegerea brusca si miraculoasa a binelui superior pe care il reprezinta dragostea fata de aproape, să înceapa sa se comporte la fel de firesc precum niste etnici romani oarecare, desi au fost tratati toata viata ca niste gunoaie.
Update(Lupu): VisUrat da inapoi, redefinind cuvinte. El vrea sa credem ca “ciori” si “tigani” nu se refera defapt la etnie in ansamblu, ci doar la infractori. Aici e si esenta justificarii lui. Asta e tot ce a mai ramas din atitudinea lui de baiat rau caruia nu-i e frica sa o spuna pe sleau.
46 Comentarii »
RSS pentru comentariile din acest post. Urmăreşte URI
Lăsați un comentariu
Bloguieşte pe WordPress.com. | Theme: Pool by Borja Fernandez.
Entries and comments feeds.

Nu ai inteles ca nu exista discriminare… E o chestie inventata de cei care se victimizeaza. Adevarul e dureros pentru unii. Si in alta ordine de idei exista cumva discriminare comportamentala? Adica daca unu face rau si ii spui “ba tu esti un gunoi pentru societate ca uite ce faci” il discrimini? NU NU si iar NU!Este o absurditate ceea ce sustine CNCD (Consiliul Necunoscut cu Cretini Discriminati). A spune despre un om/grup ca “nu e bine ce face(ti), pentru ca nu e normal” NU este discriminare. Inca o data ADEVARUL DOARE.
Comment de Aghyutza — noiembrie 23, 2007 #
Baiete, tu nu ai ascultat melodia? E acolo jos. Spune clar:
“[...]ma pis pe gay, si nu-i normal ca copiii mei sa vada homosexuali care se ling in gura ostentativ pe strada[...]“.
Uite si citate intregi din VisUrat:
“Nu neg faptul ca sunt si tigani de treaba, muncitori, cultivati, cu facultate si serviciu pe masura. Dar marea majoritate sunt infractori, cersetori, talhari, criminali si violatori.”
Deci, nu uita, “marea majoritate“! Si putin mai jos:
“Auziti bai ciorilor care va dati victime ca va expulzeaza tarile din UE pentru ca ati comis infractiuni si ne`ati facut pe noi de cacat?
Io propun sa va adunati toti in fata ambasadei Italiei la Bucuresti si, in semn de protest, sa va dati foc. Toti odata. Da` toti. Sa va chemati si neamurile. Sa veniti toti acolo si sa va dati foc in semn de protest. Promit ca se va face cheta si benzina o dam noi, sa nu fiti nevoiti sa va vindeti aurul castigat din talharii pentru a o procura.”
Iar, merita sa notezi, apelul este doar catre “ciori“, inclusiv neamurile. Pricepi?
Acum deschide DEX-ul la cuvantul discriminare si noateaza intelesul 2, care ne intereseaza pe noi:
“DISCRIMINÁRE s. f. 1. separare, deosebire, distincţie netă între mai multe elemente. 2. diferenţiere restrictivă de drepturi pentru o parte a populaţiei unei ţări, pentru o organizaţie sau pentru unele ţări faţă de altele.“
Comment de lupucusenile — noiembrie 24, 2007 #
” diferenţiere restrictivă de drepturi ”
Au romanii mai multe drepturi decat etniile? Nu cred. In cazul asta nu sunt discriminati romanii ca au mai putine drepturi? Nu domne tot etniile se simt discriminate.
” separare, deosebire, distincţie netă între mai multe elemente ”
Asa si? Ce nu e normal in a face diferente intre oameni? Daca eu ca angajator nu vreau la mine in firma femei inseamna ca le discrimin sexual? Nu vreau femei pentru ca nu am incredere in ele. Daca nu vreau sa fiu prieten cu un ungur penru ca nu imi place de el inseamna ca il discrimin? Fiecare are dreptul sa aleaga si indiferent de optiune nu poate fi acuzat de discriminare. Este o lege idioata, imbecila si prost scrisa (ca multe legi de altfel).
Daca aleg sa ii urasc pe cei care fac rau, sa ii acuz si sa le reprosez in fel si chip ii discrimin nu? Pai da normal ca ei sunt protejati de o lege data de niste domni firavi saracutii care se simt ofensati daca nu ii primesti pe langa tine. Pai ba astia care va simteti ofensati ca sunteti respinsi, credeti ca a innebunit lumea sa va respinga fara motiv? Nu, sunteti respinsi pentru ceea ce faceti.
Intr-un fel se poate spune ca ei abuzeaza de leaga lu’ peste prajit.
Comment de Aghyutza — noiembrie 24, 2007 #
prietene nu se asteapta nimeni ca ” tiganii, iluminati de intelegerea brusca si miraculoasa a binelui superior pe care il reprezinta dragostea fata de aproape, să înceapa sa se comporte la fel de firesc precum niste etnici romani oarecare, desi au fost tratati toata viata ca niste gunoaie. ” nu ne pasa de trecutul tiganilor absolut deloc! Vrem doar sa traim civilizat, sa nu ne fie frica sa umblam noaptea pe strada, sa nu existe cartiere in care sa ii fie frica si politiei sa intre! Nu e vorba doar de Romania aici, si nici doar de tigani, doar pt ca majoritatiea infractorilor sunt tigani, nu inseamna ca ii discriminam..sau poate ca inseamna dar o merita si dincoloo de fatada asta etica europeana daca iei pe strada si ii intrebi majoritatea romanilor vor fi de acord cu ideea lui Cioroianu mult mediatizata ca si o mare gafa politica. Sunt roman si vreau sa pot iesi pe strada fara sa imi fie frica ca o sa ma trezesc fara adidasi in picioare , vreau sa merg in Covasna si sa pot cumpara o paine in romaneste ! Nu cred ca cer prea multe de la tara mea si daca va fi ne voie sa discriminez pentru a obtie aceste lucruri , o voi face! cat despre atitudinea lui Vis urat sunt total de acord cu el ! Respect! iar apropos de parazitii, inainte sa comentezi incearca sa inveti sa asculti nu doar sa auzi..si cat despre homosexuali, asta nu ceva normal , nici macar o boala (decat in maxim 5 % din cazuri), poate nu avem noi dreptul sa ii uram sau sa ii judecam…dar in nici un caz nu avem obligatia sa ii acceptam ..daca Dumnezeul nostru mult iubitor si ieratator i-a ars de vi in Sodoma si Gomora, nu cred ca acu trebuie sa ii iubim pt ca asa vrea Elton John
Comment de vladixq — noiembrie 24, 2007 #
io sunt fan parazitii si ii respect
insa e prima oara cand nu inteleg “cum?” la ceva legat de ei;
sunt cateva versuri, printre care imi vine in minte acuma:
“in rulotele de la roma n-o sa vezi un roman”
de ce spun ca ma mira, pt ca pe insasi albumu asta dau dovada de “viziune de ansamblu” si obiectivitate, cel mai clar pe melodia “goana dupa iluzii”; adica sunt atatia si se obisnuieste sa se spuna:”la munca.. nu vor sa munceasca domne” si dupa aia ii injura sa plece; aici parazitii au “vazut mai departe”..
nu inteleg atunci cum n-au “vazut mai departe” si la faza cu “tiganii din roma”
in primu rand e fals, sunt o gramada de romani get beget in rulote; sunt chiar si cu familie si copii acolo, si se chinuie sa traiasca; mai departe, pt oricum se pleaca de la o premisa falsa nici nu mai rost discutia
si mai este in un vers:”dc asculti muzica tiganeasca sa-ti bagi ceva in maica-ta” .. cam asa era versu
pai.. iar cred nu iteleg cum pot fi atat de obtuzi; poate fac confuzie cu manelele cand vorbesc de muzica tiganeasca;
chiar margineanu, care apare la ei pe album poate sa le spuna cum sta treaba mai exact;
un sg exemplu cunoscut(doar unul pt muz tiganeasca este extraordinar de vasta si bogata): Tamango canta muzica tiganeasca.
ar trebui sa-mi fie rusine ca ascult Tamango; sau e Tamanga de cacat sau de doi lei?
asa oricine poate sa spuna orice despre orice; e f usor
nu inteleg.. pt ca restul albumului e chiar “deschizator de ochi”
nu inteleg
Comment de aprozarnet — noiembrie 24, 2007 #
Nici nu mai are rost sa va raspund voua, Aghyutza si vladixq. Va plangeti ca legea e proasta, si dupa dati dovada de misoginism, homofobie, rasism, de toate. Legea e impotriva oamenilor ca voi.
Pentru aprozarnet, cred ca Parazitii reprezinta bine vocea omului din popor, si stim amandoi ca omul din popor este din cand in cand ignorant, de cele mai multe ori rasist si homofob, si foarte mandru de tara lui. Sunt foarte putine diferentele cu opinia majoritara de pe strada.(Sa zicem campania pentru legalizarea marijuana?) Asta explica bine si de ce sunt asa de populari, nu crezi?
Chiar, ati vazut ca VisUrat a dat inapoi, nu? (Update in post)
Comment de lupucusenile — noiembrie 24, 2007 #
consideri ca este homofobie faptul ca nu mi se pare normal ca niste domni sa se pupe pe strada? doar nu am intrat peste ei in dormitor sa ii deranjez… si pe urma nu cumva ai dori sa ii explic copilului ca este NORMAL ce fac domnii aceia?
nu tot ce spun parazitii e genial, dar le nimeresc de prea multe ori…
Comment de nenea cosmos — noiembrie 24, 2007 #
atat timp cat consideri ca e ok ca heterosexualii sa se linga pe strada, dar homosexualii nu, e clar ca ii nedreptatesti pe cei din urma.
in plus, nu inteleg de ce vrei sa alegi orientarea sexuala a copilului tau. nu cumva i-ai hotarat din timp si ce o sa se faca atunci cand o sa fie mare?
de fapt, ti-e teama ca, in cazul in care o sa fie gay, copilul tau va fi marginalizat de societate. numai ca exact asta promovezi si tu acum.
Comment de depe — noiembrie 24, 2007 #
Mey, aici trebuie sa iti dau dreptate, ungurii si homosexualii vor sa fure Ardealul.
Comment de dadatroll — noiembrie 24, 2007 #
nu ma intereseaza sa citesc “povestea cu visurat”, stiu doar de ea ca n-am avut cum sa nu aflu.
nu ma intereseaza daca parazitii reprezinta vocea omului din strada, sau becali o face, sau vadim , sau basescu etc; io pe ei ii respesct individual ca trupa si deci cabd vine vorba sa observ lipsa de responsabilitate, tot ei o poarta.
Comment de aprozarnet — noiembrie 24, 2007 #
fair enough
Comment de lupucusenile — noiembrie 25, 2007 #
[...] nu inteleg [...]
Pingback de Comentariu la un post cu Parazitii « AprozarNet — noiembrie 25, 2007 #
Daca pui problema asa as putea zice ca ai dreptate (ma refer doar la faza cu Parazitii). Dar tu chiar nu ai inteles nimic de la baietii astia, cu toate ca inteleg ca-i asculti. Omule, pe Cheloo si pe Ombladon nu-i intereseaza sa transmita mesajul hip-hop! Ei spun DOAR ce gandesc ei. Si DA, ei sunt homofobi si rasisti, nu au ascuns-o niciodata, si-au asumat asta. Deci unde e problema? Cine spune ca daca te apuci sa canti un stil muzical TREBUIE sa te referi la aceleasi lucruri, eventual sa ganddesti si sa simti, la fel ca cei care au cantat si canta stilul asta (hip-hpo in cazul nostru)?
Comment de neuronu — noiembrie 25, 2007 #
E exact ce-am scris si in post: ce fac ei e ca si cum Hitler s-ar fi apucat sa-si transmita mesajele antisemite pe muzica traditionala evreiasca.
BTW, ce inseamna ca “si-au asumat” homofobia si rasismul?
Eu nu-i acuz ca nu au spus de la inceput ca se pisha pe gay si pe tigani. Spun doar ca rasismul si homofobia reprezinta dovezi de prostie si ca asta nu se pupa cu pretentiile lor tacite de observatori inteligenti.
Comment de depe — noiembrie 25, 2007 #
“Si, cel mai important, cum pizda ma-sii vrei tu sa canti hip hop daca nu intelegi ce inseamna discriminarea fata de o etnie care a stat secole de-a randul in sclavie sau, in cel mai bun caz, la marginea soceitatii?”
La marginea societatii inseamna sa stai in cort, sa faci un fel de camping in afara orasului? Ca nu prea inteleg.
Comment de ambrablu — noiembrie 27, 2007 #
[...] noastre e facuta (si) de trupe de hip-hop (am nimerit genul?), va recomand aceasta insemnare: “Parazitii, acesti pensionari carora le cedam locul in autobuz”. Dintr-o recenta creatie a pensionarilor [...]
Pingback de Poezie de pensionari | Terorism de cititoare — noiembrie 29, 2007 #
parazitii dupa parerea mea , sunt non-cpformisti……dereanjeaza pe foarte multi pentru ca au curajul sa spuna ceea ce gandesc si parerea oamenilor…. sunt fan parazitii tre sa recunosc, unul infocat dar nu vad de sa nu discriminezi! mai fratilor cand in italia copii sunt scuipati la scoala si iau bataie din cauza unor tzigani! cand la noi in tara ungurii au scoliile lor , de stat , cu predare in limba maghiara si le este iterzisa inscrierea romanilor! pai bai fratzilor ne discrimineaza la noi in tara! tota natia noastra este considerata o natie de tigani , hoti , criminali , violatori , cerseturi etc. din ce cauza??? din cauza tiganilor!
aaa si referitor la postul lui depe : ” E exact ce-am scris si in post: ce fac ei e ca si cum Hitler s-ar fi apucat sa-si transmita mesajele antisemite pe muzica traditionala evreiasca.
BTW, ce inseamna ca “si-au asumat” homofobia si rasismul?
‘
Eu nu-i acuz ca nu au spus de la inceput ca se pisha pe gay si pe tigani. Spun doar ca rasismul si homofobia reprezinta dovezi de prostie si ca asta nu se pupa cu pretentiile lor tacite de observatori inteligenti.
mai omule dar no offence , de cand hip-hop-ul e considerata muzica tziganilor si a homosexualilor ???? ca spui ca ii ca si cum hitler ar fi pus ideeile antisemite pe muzica traditionala evreiasca!
Comment de DJ Flash — noiembrie 30, 2007 #
DJ Flash, vad ca esti mai incet. Depe face paralela intre hip-hop si rasism, care afecteaza tiganii si negrii, si muzica evreiasca si antisemitism. E clar ca “Flash” nu se refera la inteligenta ta…
Comment de lupucusenile — noiembrie 30, 2007 #
Mai lupucusenile…habar nu ai de la ce vine numele si nici nu am de gand sa iti explic eu tie…nu ma cunosti asa ca nu ai de unde sa stii ce pot sau nu! eu sunt de acord in a discrimina tiganii! eu consider ca parazitii pun in evidenta in unele piese numultumirile lor si a multor romani! ca tu esti un om care ii de acord sa inghita tiganii, ma refer la infratori, cersetori etc…atata timp cat sunt ca oricare om civilizat care nu comite infractiuni si lucreaza nu am nimic cu ei…dar nu imi spune tu mie ca ii ceva noraml sa fim considerati tigani, cersetori , hoti etc. din cauza lor, nu mi se pare normal sa le iei apararea. Ahhh si legea aia ii o mare tampenie , argumente gasesti cate vrei! Si apropo , nu cred ca esti in masura de ati da cu parerea despre inteligenta mea , nu te fac prost , nu te fac incult ,nu te fac tigan sau gay pt ca le iei apararea…asa ca ash putea face si eu destule afirmatii nefondate! da, fratele meu , negrii sunt discriminati! dar iti garantez ca si ei discrimina foarte mult in piesele lor ! asa ca nu am vbit in gil cand am scris ce am scris mai sus!
Comment de DJ Flash — noiembrie 30, 2007 #
Total de acord cu DJ Flash , love HipHop , love parazitii , mai invatati unii din voi ce inseamna hip-hop-ul! Inseamna mai mult decat crezi tu mai lupule! Esti cumva popo? sau te excita sa vezi poponarii pe strada cum isi dau limbi? sau esti si popo si tigan? stiu ca dupa toate astea o sa spui ca si eu sunt cam incet sau chestii de genu! dar…wtf?? u still suck! daca vorbesc vulgar si imi spun parerea sa nu crezi ca sunt prost! P.S. pt cei care au ceva cu parazitii=>> degeaba faceti spume…degeaba faceti febra , Voi ramaneti in banci….noi la catedra!
Comment de Marius — noiembrie 30, 2007 #
bai marius, sa stii ca ai dreptate. poponarii si tiganii chiar merita sa moara, iar parazitii nu sunt in niciun caz niste oameni banali, nu prea inteligenti, care isi dau cu parerea aiurea folosind niste automatisme in gandire de pe vremea lu tataie.
Comment de depe — noiembrie 30, 2007 #
eee nu credeam ca o sa se ajunga pan aici,da yo cred ca filosofu asta(nu vreau sa l jignesc ca doar o terminat facultatea de filosifie dupa cu si mentioneaza)adik proprietaru blogului sau ii gay sau ii ungur sau ii cu italieni dupa tot ce or facut sau ii etc,,, da in fine,o sa dau cu zaru’ sa vad ce mi iese!PS:dak ascultai macar 3 piese de la parazitii iti dadeai seama ca nu o ard aiurea ,piesele nu instiga la toate alea si alea cum obisnuiesti tu si alti sa spuneti si inca ceva ma luati-va de Parazitii si criticati-i ca vad ca se poarta!
Comment de yo_costi4all — noiembrie 30, 2007 #
discriminare si iar discriminare… urmareste american history x si mai vorbim… serios, urmareste filmu`… si tie nu iti permit studiile sa ii insulti pe parazitii… dupa qm spunea Flash, ei sunt vocea poporului, cel putin a majoritatii… mai este mereu cate unu` care sa ii pupe in cur p tigani… sa lupte pentru drepturile lor… tu crezi k ei ar face ceva pentru tine? daca crezi k roman = tigan, atunci sa iti iei atitudinea conciliatoare si sa ti-o ingropi in cur… iti doresc sa mori de mana unui tigan;)
Raspuns de la Lupu: Am vazut “American History X”, un film excelent. Este cu adevarat ironic faptul ca mesajul filmului este exact opusul la ce incerci sa spui tu, ceea ce ma face sa am dubii in legatura cu puterea ta de intelegere. Cum ai reusit tu sa deduci ca e corect sa fi rasist din transformarea si incercarile eroului principal de asi scoate familia de sub influenta neo-nazistilor? Scopul filmului era sa iti arate cum se ajunge la cercul vicios al rasismului si ca e rau sa fi rasist!
Comment de comanexu — noiembrie 30, 2007 #
ehhh uite acuma aflu si eu ca lupu si depe sunt ownerii…ajunsesem din intamplare pe blogu asta… deci domnu’ filosof Depe … ai ramas cumva cu sechele din copilarie?? unde-s ideeile invechite??? Adik a nu accepta pe infractoriii care ne fac tara de rusine??? a nu accepta sa fim calcati in picioare??? a spune prin muzica toate nemultumirile??? dak astea is ideei de pe vremea lu tataie…inseamna ca tataie ala al tau s-a nascut recent! cred ca printr-o eroare genetica ai iesit si tu si lupu! Intelectual corcit! cum poti sa zici ca parazitii isi dau cu parerea aiurea??? bai omule de aceea este trupa nr.1 in Romania??? cred ca nu iti dai seama ce vb , tu esti cel care vbeste aiurea….vbesti aici ironic ca si cum parazitii habar nu au despre ce vbesc si sunt niste prosti care sau trezit sa faca muzica! cand o sa fie vre-un cantaret din Romania sa faca asa ceva? sa faca asha versuri? sa faca asha jocuri de cuvinte??? si nu orice cuvinte! cand o sa fiti voi in stare de a face asa ceva??? toti crede-ti ca muzica hip-hop o poate face oricine dupa care un “destept” care a terminat facultatea de filosofie si unu care a terminat facultatea de stat in cur sa poata critica! cand o sa aveti habar ce inseamna versurile lor si mesajul lor puteti sa va afirmati! conceptia ca muzica asta poate fi facuta de oricine ii conceptia unui “incet” cum mi-a spus lupu mie…. fratele meu….daca nu stii ce reprezinta Prazitii in Romania nu vorbii!
Comment de DJ Flash — noiembrie 30, 2007 #
Bai Depe, sti ce e trist? Din toti comentatorii astia, nici unul nu e de acord cu noi pe treaba cu rasismul. Nici macar atat, absolut nici unul nu a incercat sa priveasca si din celalalt punct de vedere.
Adica, chiar daca sunt pentru discriminare, macar sa incerce sa priveasca si din celalalt punct de vedere, sa observe macar ca rasismul are efecte negative, sau ca nu e etic fata de cei nevinovati care ar putea fi afectati. Sti, macar sa admita ca problema asta morala nu are o rezolvare triviala…
Deci sunt doua posibilitati:
1) suntem noi doi prosti si nu putem sa ne prindem de o treaba simpla.
2) toti care au comentat pe treaba cu rasismul sunt niste retardati.
Sti ce cred eu.
A, chiar, va invit pe toti care o sa mai cititi asta si nu sunteti de acord cu cei ce au raspuns pana acum, sa ridicati o manuta virtuala. Ar fi interesant sa facem un sondaj.
Comment de lupucusenile — decembrie 1, 2007 #
iti spun eu ca cei care au o scoala , muncesc , care sunt oameni ca toti ceilalti si se comporta civilizat iti spun eu ca nu sunt discriminati! cunosc tigani care au facultate si au locuri bune de munca si nu are nimeni treaba cu ei ! adik dak din cauza unei populatii care a venit de pe undeva de prin India sa fim considerati infractotii europei , romanii sa nu poata iesi pe strada de frica……. ahh si la faza cu italieniii , acolo da ,pot sa zic ca le iau apararea , nu mi se pare ok ca pt ce a facut un tigan toti romanii sa fie considerati infractori si etc , nu mi se par italienii in masura de a face poporu roman un popor de crminali , hoti si etc avand in vedere ca ei sunt cei care au inventat mafia!acuma ca infractiunea asta o pus capac si nor mai suportat , ii alta treaba , dar oricum nu sunt de acord cu chestia asta. asta era ca o paranteza la problema tiganilor! Crede-ma ca am prieteni care sunt tigani , dar pana si ei isi injura “rudele” pt chestiile care le fac! deci iti spun eu ca un tigan care ii civilizat si munceste nu este descriminat! ahhh raspunsu la afirmatiile are: eu cred ca e a treia varianta : 3) doi prosti , care habar nu au pe ce lume traiesc filosofand aiurea , crezand ca dak ai terminat o facultate de filosofie este mare gonga! ei uite ca nu esti ! Am incercat sa privesc din nenumerate puncte de vedere….si am prea multe argumente pt care sa discriminez! da omule sunt homofob , rasist cum vreti voi! dar am motive! cum puii mei sa acceptam ca traim intr-o tara in care minoritatile au mai multe drepturi ca noi? si voi le luati apararea??? Am discriminat , discriminez si voi discrimina pana cand nu se va schimba ceva in comportamentul ungirilor , tiganilor etc! si slabe sanse sa faca asta! Deci daca voi acceptati sa fiti considerati niste infractori , tigani etc sunteti niste batuti in cap! cum dracu sa accept faptu ca nu pot iesi seara afara de frica sa nu imi dea cineva in cap??? iti garantez ca 90% din infractorii romaniei sunt tiganii! cum sa accept ca la mine in tara sunt oameni care nu cunosc limba roamana??? cum sa accept ca dupa ce strabunii nostri au luptat pentru un ideal: O romanie unita! sa accept ca ungurii sa ceara independenta la noi in tara? De ce sa lasam capul jos pt ca asa vor unii? suntem o tara condusa de unii oameni ca voi ! niste tampiti! Iesi fratele meu afara seara! dute in zone cu tigani , adik de fapt sunt peste tot , dute pe la colturile de strada, ori te fura , ori iti ofera ceva furat sa cumperi! ungurii ne discrimineaza LA NOI IN TARA! cum puii mei poate sa fie asta ceva normal?? cum sa acceptam asa ceva? pote tu nu stii ce e viata! cum sa nu ii discriminez cand fura portofelul unei batrane de 85 de ani in farmacie?? fratlor voi credeti ca toata viata asta consta in romani care discrimineaza fara motiv , filosofii aiurea asupra vietii , si 5 minute deplasearea pana la masina si dupa ce va dati jos inca 5 minute pana ajungeti in casa! fratilor voi habar nu aveti pe ce lume traiti! o sa aveti un shoc daca o sa va treziti vreodata la realitate!
Comment de DJ Flash — decembrie 1, 2007 #
deci… nu imi pune tu mie la indoiala puterea de intelegere… Danny ajunge sa fie ucis de un negru pntru ca e alb… ceea ce mie imi spune k poate natiile astea asuprite nu sunt asa nevinovate qm spui tu… poate k merita intr-o oarecare masura marginalizarea… chestia nu se aplica tuturor, fiecare neam avand si ramuti bune… chand zici tigan, te referi la cersetorul care frak menta si iti mai cere un ban pentru o dushca , la hoti, la cei descrisi in Tiganiada… ceilalti sunt ROMI, nu tigani… tigan este k si qm i-ai spune unui negru “nigger”… si ideea era k noi, ca popor, mai nou suntem confundati cu tiganii… ti se pare corect? aqma sincer… dak ti-ar da un TIGAN… nu ROM, sa bei din sticla dupa el ai bea? sigur, nu… sau dak da… poate nu stii ce e aia igiena… pai, si simpla atitudine de a nu bea dupa un tigan o are tot romanul… asta nu e tot discriminare? Parazitii acuza TIGANII pentru ceea ce sunt… pe TIGANI… iar copii lor platesc pacatele parintilor… dak vrei, parazitii sunt un fel de translator… ei doar au curajul si talentul de a arata la scena deschisa marile probleme ale unei natii in declin… ti-as spune parerea strainilor despre noi, dar nu vrei sa o auzi;)… revenind la film… dak tot ce ai inteles tu din film este k “un nazist omoara negrii, intra in puscarie, acolo il salveaza un negru si apoi el se izbaveste si vrea sa isi salveze apoi familia”… poate tu esti km incuiat… ai ascultat vreodata argumentele aduse de el cat timp era inca complet nazist? si ai observat atitudinea negrilor fata de albi? rasismul negrilor fata de albi? te sfatuiesc sa reurmaresti filmul… si daca mai ataci persoana mea, blog-ul asta se va umple de injuraturi… ataca ideea;)… Sfatu` meu… nu ura rasa… poate doar partea rea a ei… da`… e greu… si yo`s roman… si nu ma regasesc printre romani… da` tre sa suport consecintele:)… sunt mandru k`s roman… bullshit… nime` nu-i…dar nu imi reneg poporul.
Comment de comanexu — decembrie 1, 2007 #
ba lupule, de cand ma stiu n-am vazut comentarii lungi ca la postu asta.
Comment de depe — decembrie 1, 2007 #
Comment de lupucusenile — decembrie 1, 2007 #
stimatzi domni administratori nu shtiu de ce da cred k muzica voastra favorita e maneaua, shi nu shtiu de ce dar cred k nu atzi prea avut de aface cu tziganii shi nu atzi invatzat intr-o shcoala unde tziganii sunt mai multzi k romanii, atzi studiat prin facultatzi deci tot respectu’, dar “nu vorbii fara sa shtii”. EU sunt RASIST. declar deskis k nu suport tziganii, ungurii shi evreii. shi eu am fost k voi… knd eram mic. parazitzii sunt preferatzii mei, shi nu sunt la pensie shi nici intr-un caz incultzi. sa va dau nishte indicii: campania “instigare la cultura” – muzika de la paraziitzii, campania “100 mari romani” – muzika parazitzii, deci knd vine vorba de cultura shi de romania totzi se gandesc la parazitzii. mi se pare k varianta corecta este a). va propun sa statzi o vreme printre tzigani unguri shi evrei k sa vedetzi si voi altfel problema. era sa uit de italieni, ei is baietzi buni da carabinierii ashtia au probleme cu distingerea culorilor, nu prea fac diferentza intre negru shi alb se leaga de romani, urat din partea lor. oricum nu imi plac mie tzarile cu roshu, alb shi verde in steagu natzional, k ori is unguri ori is mafiotzi. parazitzii is unici shi is ushor de comentat, dak tot suntetzi asha deshteptzi comentatzi manelele… sau nu va place aglomeratzia??? buna sa va fie tensiunea arteriala;)
Comment de koldbloodkiller — decembrie 1, 2007 #
Hai ma ca atzi sta langa ei sa va laudatzi cu cine atzi impartzit locul de bus!
Comment de Iliescu — decembrie 1, 2007 #
Haide-ti ca nu cred ca va vetzi simtzi asa de bine cand inconjurat de tzigani cu chef de killarit la adresa voastra pentru ca le luatzi lor spatiul , care oricum e gratis, atzi lupta pentru drepturile minoritatzilor, nu agreatzi muzica hip-hop ca are atitudine, chiar preferazti ca acest gen de muzica de 2 lei, care se intituleaza manele, sa ne bruiasca radio-urile si MP3 playerele cu versuri fara inteles, voci mai ascutzite ca si un balon frecat, si o melodie de zici ca a compus-o un Dj rupt de beat sau surd, atunci soarta acestei tzarii este mai mult ca abisala, groapa noi ne-o sapam.
Mda, sunt un ascultator dedicat de rap/hip-hop, si ma scoate din sarite cand aud manelisti ce se cred raperi, si bunica facea rime mai bune cand era pe WC, vreti o tara mai civilizata, da-tzi mue manelelor, vreitzi haos….continuatzi cu Gutza the lord of Manele….the lord of sucking dick maybe. Peace and ’till next time….. Bone Thug 4 Life Busta’
Comment de Iliescu — decembrie 1, 2007 #
sterge… dak vrei… dar care e scopul blogului? si k raspuns as putea si eu face un blog;)
Comment de comanexu — decembrie 1, 2007 #
normal ca nu ai vazut posturi asa lungi , pentru ca nu ati intalnit pe cineva pana acuma care sa aiba o opinie de spus pe blog pana acuma! poti sterge commenturile lu comanexcu sau ale oricarui altu sau sa le modifici! pt ce? dak tot eshti tare in p**a ti blogu cu comenturile care sunt si raspunzi cu o replica cat de cat pe masura dak esti in stare! dak esti un poponar fricos care se sperie de 2 cuvinte atunci poti sterge ce vrei . Oricum hip-hop-ul va fi mereu in sufletele noastre! chiar daca voi cei care habar nu aveti ce este viata blamati hip-hop-ul , iubiti maneaua si ne spuneti noua sa nu discriminam! Dupa cum ziceam intr-un post dinainte: Am discriminat , discriminez , si voi discrimina pana ceva nu se va schimba! Voi le luati apararea si nu ati fost in viata voastra intro comunitate de tigani! tot ce stiti voi despre tigani este ca ii vedeti pe strada cersind ca cica nu ii angajeaza nimeni, dar defapt ei nu vor sa munceasca, si ca sunt discriminati! lumea asta e mai mare decat credeti voi! ahh si ca mi-am adus aminte …. lasa-ma pe mine cu paralela lui depe cu antisemitismul lui hitler pus pe muzica traditonala evreiasca , chiar crezi ca nu am habar ce inseamna muzica hip-hop ??? chiar crezi ca nu stiu de unde provine?? nu ma confunda cu unu din voi doi……. fratele meu , muzica hip-hop a evoluat destul de mult …parazitii nu respecta nici o regula……ei spun ce gandesc , asa ca nu imi spune ca muzica celor de la parazitii este muzica creeata de cei discriminati! adik creeata de tigan, homosexuali , etc! ahhh si nu pot sa ma abtin sa nu iti spun… “o sa mori bai putza ascultandu-l pe gutza!” speri ca ai inteles ceva dak tot sunteti mari filosofi!
Comment de DJ Flash — decembrie 1, 2007 #
@comanexu:
1)eu nu te amenintam ca o sa-ti sterg comentariile. citeste mai atent. iti ziceam ca nu poti sa ma ameninti tu pe mine.
2)tigan = rrom. consulta dex-ul. problema cu discriminarea e ca ii afecteaza si pe cei nevinovati, chiar daca ura ta este indreptata doar spre criminali. tu poate crezi ca romanii nu au nimic cu un tigan care isi vede de treaba, dar ia fa-ti o data timp si vorbeste cu un tigan care crezi tu ca e civilizat, si intreaba-l daca romanii il trateaza ca pe orice alt roman, sau daca nu are probleme in viata de zi cu zi, poate la scoala, poate cand isi cauta de lucru, sau poate cu politia.
@DJ Flash:
dupa felul in care scri si dupa cum te exprimi, cred ca ai in jur de 16 ani. deci intrebarea mea e ce cauti pe bloguri? n-ar trebui sa te duci sa-ti faci lectiile? poate, dupa ce o sa absolvi si tu un liceu, o sa avem o discutie civilizata.
Comment de lupucusenile — decembrie 1, 2007 #
deci bai lupule’ cand tu ai pus prima data mana pe mouse , eu faceam sitte-uri in flash si grafica in photoshop! Asa ca nu imi spune mie ce caut pe blog-uri! discutie civilizata crede-ma ca nu o sa am vreodata cu un manelist sau un poponar! ca nu stau sa analizez exact ce scriu ii alta problema , da frate , am greseli in posturi si de ortografie si de exprimare , recunosc, dar aici e vorba de muzica hip -hop a celor de la parazitii! e vorbe de voi care spuneti niste chestii nefondate! mergeti in puii mei si va schimbati etnia , din romani in tigani! sau poate chiar sunteti! nu venii tu sa ma iei cu dinastea cand habar nu ai pe ce lume traiesti bai filosofu’ lu peshte! stiu ca te doare ce ti-am scris in posturile precedente…asta este… si cand dracu ai fost tu la vre-un tigan sa il intrebi daca este tratat ca un roman?? cand ai vorbit vrodata cu vre-un tigan…. tu traiesti in povestiile pe care ti le spunea maicata cand te adormea cu vre-un batman tigan ca sa se scoata ca esti copil de tigan…..sau sa nu imi spui ca ai citit tiganiada si ii iubesti pe tigani ??? parpangel sa inteleg ca e idolul tau ??? sau Gutza N.??
Comment de DJ Flash — decembrie 1, 2007 #
si tiganul crezi ca nu are nimic cu romanul? ai putea sa imi spui te rog in ce oras locuiesti? k sa imi fac o idee ce contact ai avut tu defapt cu tiganii si pe ce se bazeaza mentalitatea ta conciliatoare… pe viata reala sau pe ce ai citit? caci imi dau seama k esti o persoana care a citit mult…
Comment de comanexu — decembrie 1, 2007 #
si ca un adaos… homosexualitatea… daca pe tine nu te deranjeaza baieteii care se saruta si se plimba de manutza pe langa tine, nu-i nimik… dar ce ai zice dak cel care i-ar vedea ar fi copilul tau, sau fratele mai mic? ti-ar fi tot una? ai accepta ca fiul tau sa fie homosexual? ai idee ce simte un parinte cand afla ca fiul lui se freaca cu baietzei? gandeshte-te…
Comment de comanexu — decembrie 1, 2007 #
@DJ Flash: cu fiecare cuvant pe care il spui imi confirmi ca esti un cretin
@comanexu: eu sunt originar din Buzau, un oras cunoscut pentru procentul mare de tigani. In centrul orasului sunt niste case vechi boieresti, aproape daramate, pline cu cei mai murdari tigani pe care o sa-i vezi vreo data. cand eram mic un tigan m-a batut, si un altul mi-a luat o mingie cu alta ocazie. cand trec pe strada ma intampina cersetorii. am facut liceul si o parte din studiile superioare in bucuresti, unde am locuit in cartierul vitan. acolo 50% dintre oameni sunt mai bruneti. si in bucuresti am avut probleme cu tiganii. de exemplu, am fost buzunarit repetat pe autobuz.
tot ce incerc eu sa iti spun acum e ca astia care te fura, care te bat, care dau un nume rau etniei, nu o fac din cauza ca ar avea vreo gena defecta de tigan. gandeste-te. daca nu ma crezi, uita-te la indieni. ar trebui sa sti ca tiganii sunt o populatie migratoare de origine indiana. daca esti curios, vezi din ce tara este actualul campion mondial la sah, sau uita-te cate premii nobel au fost luate de indieni.
daca as avea un fiu si ar fi homosexual, nu m-ar deranja, atat timp cat as sti ca traieste intr-o tara in care nu e luat la bataie pentru asta. in caz ca te intrebi, eu nu sunt gay si nici nu-mi plac manelele.
Comment de lupucusenile — decembrie 2, 2007 #
ma scuzatzi stimatzi domni dar am comis o eroare, din cauza k incerc sa nu ma gandesc la ei k sa nu imi mai fac singe rau am uitat sa mentzionez k shi homosexualii sunt pe lista mea langa unguri, tzigani shi evrei. domnule lupucusenile (numele asta are ceva legatura cu vacacucabina???) este normal k nu te deranjeaza k fiul tau sa fie homosexual deoarece din cate vad eu traditzia din familia ta trebuie dusa mai departe dar dak fiul tau s-ar casatorii cu un barbat shi ar adopta un copil, ce ar face copilu ala knd ar trebuii sa se prezinte cu mama la scoala sau caruia din parintzi ar daruii o floare de 8 martie. gandeshtete k trebuie sa skimbam toate traditziile tarii… shi pentru ce??? k sa poata fiuto sa se futa in cur legal??? buna sa va fie tensiunea arteriala
Comment de koldbloodkiller — decembrie 2, 2007 #
bah stiti ceva:daca discriman sau suntem cum vreti voi 2 aia desteptii sa ne spuneti noi suntem RASISTI si cu asta basta
De ce crede-ti voi ca a aparut discriminarea la noi in tara?
De ce crede-ti ca au aparut oameni ca voi care sa ne judece pe noi care discriminam?
Tiganii fura si injura si ect.fac detoate
Si tiganii spre deosebire de negrii nu au fost doriti niciodata si nu vor fi ever.
Cu negri intradevar au fost facute mari greseli dar cu TIGANII “nostri” NU!
Si domnilor PARAZITII au fost sa sic asa “EROI NATIONALI”nu ma pune-ti sa aduc argumente ca sunt destule
Si probabil vorba celor d mai sus degeaba aveti 2 facultati impreuna ca nu stiti nimic si fute-ti-va in cur cu tiganii si cu ungurii si nu mai aparati cu aberatii de acest gen sunt jenante si patetice daca stiti ce inseamna aceste cuvinte
HAIDI PA CA AM TREABA SI IMI PAREE RAU CA M-AM BAGAT IN DISCUTII DIN NASTEA
Comment de chello — decembrie 11, 2007 #
cand iti fute un tigan pe mata sau doar te bate de te ia dracu si fura banii lu fiu-tu mai vorbim bine? pana atunci gura ca vorbesti aiurea si habar n-ai ce pot face aceste crunte animale imputite
Comment de Reznik — decembrie 13, 2007 #
esti praf bai kakatule … desi personal imi place foarte mult sa sug pula…
Comment de Dejuninho — decembrie 24, 2007 #
Total de acord; parazitii sunt ipocriti si n-au nici un pic de talent.
Comment de Iguanaray — ianuarie 16, 2008 #
Lasati-ma sa sug pula ca sunt muist si lasati-i si pe parazitzi sashi expuna parerea caci ei nu o fac de o zi sau doua… ei shtiu ce fac dar eu o sug mai departe ca de altceva nu sunt bun.
Comment de tig — martie 8, 2008 #
Salut. Toti avem pareri, pana si cei de la Parazitii.Nu stiu ce dracu va certati.Eu sunt de acord cu ei. Unii dintre voi probabil nu stiti cum e sa mergi pe strada (chiar si ziua) cu frica in cur pentru ca e posibil sa o iei pe cocoasa. Mie unu mi s-a intamplat.Crede-ma ca nu am nimic cu tigani sau cum vrei sa ii numiti dar daca ei cauta nod in paura si vor numai bataie cum sa ii mai suport?Sunt satul de ei pana in gat.La 1 Km de mine sunt peste 13000 de tiganii.toti sunt la fel.Am vazut pe cineva indignat ca Parazitii ii invita pe cei care asculta muzica tiganeasca sa isi bage ceva in ma-sa. si eu ascult muzica tiganeasca foarte rar.cred ca e un mesaj care trebuie citit printre randuri.
Comment de Marius — aprilie 21, 2008 #